پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۱۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۲۴
فرماندار شهرستان بندری کنارک در جنوبی ترین نقطه استان سیستان و بلوچستان گفت: بخش «زرآباد» ظرفیت کشت انواع محصولات گرمسیری را دارد.

شعارسال: حمیدالدین یوسفی  در بازدید اعضای شرکت های وابسته به آستان قدس رضوی از ظرفیت های بخش «زرآباد» شهرستان کنارک اظهار داشت: این بازدید در راستای توافقنامه استانداری سیستان و بلوچستان با آستان قدس رضوی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: کشت گوجه فرنگی، طالبی و هندوانه خارج از فصل در بخش زرآباد آغاز شده و امید می رود تا کمتر از ۲۰ روز دیگه برداشت گوجه فرنگی آغاز و روانه بازارهای داخلی شود.

فرماندار کنارک افزود: شهرستان کنارک‌ با توجه به ظرفیت های صید و صیادی،کشاورزی و گردشگری مهیای جذب سرمایه گذار در این بخش ها است.

وی ادامه داد: در کنار تمام ظرفیت ها بحمدالله جوانان این شهرستان بعنوان سرمایه های شهرستان از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار هستند.

لازم به ذکر است، اعضای شرکت های وابسته به آستان قدس رضوی از رودخانه «کاریانی»، ساحل «درک» و اسکله «کلات« زرآباد نیز بازدید بعمل آوردند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 8آذر1398 ، کدخبر: 4783776: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
خب خدا خیرتون بده به کشاورزا اون منطقه بکارید دیگه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
بسته به نوع آب و هوا و شرایط اقلیمی دیگه انشالله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین