پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۱۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
دریادار دوم امیر کریم مصدری با اظهار اینکه فرمانده نیروی دریایی دانش آموخته دانشگاه دریایی هستند گفت: در حال حاضر افسری که در خارج از کشور آموزش ببنیند نداریم و نیروی دریایی به جایی رسیده که کاملا خودکفا شده است و ساخت زیردریایی و تجهیزات دریایی در کشور انجام می شود.
شعارسال: فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با اشاره به خودکفایی نیروی دریایی اظهار داشت: تمامی تجهیزات دریایی در داخل کشور تولید می شود.
 
به گزارش خبرنگار مهر، دریادار دوم امیر کریم مصدری پیش ازظهر جمعه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به تحول عظیم در نیروی دریایی اظهار داشت: ایران جزو۱۳ کشوری است که قادر است که ناوشکن و زیردریایی بسازد.
 
وی با بیان اینکه پیش از انقلاب تمام تجهیزات از خارج از کشور تامین می شد و تمامی کادر مورد نیاز در خارج از کشور دوره های آموزشی را فرامی گرفتند افزود: داشتن دانشگاه دریایی برای کشور قدمی بسیار بزرگ محسوب می شود زیرا اکنون بسیاری از کشورها دانشگاه تخصصی دریایی ندارند وتمام کادر افسری توسط اساتید دانشگاه دریایی امام خمینی تربیت می شوند.
 
وی با اظهار اینکه فرمانده نیروی دریایی دانش آموخته دانشگاه دریایی هستند گفت: در حال حاضر افسری که در خارج از کشور آموزش ببنیند نداریم و نیروی دریایی به جایی رسیده که کاملا خودکفا شده است و ساخت زیردریایی و تجهیزات دریایی در کشور انجام می شود.
 
دریادار مصدری افزود: نیروی دریایی در ساخت تمامی تجهیزات نظیر موشک ها، زیردریایی و غیره خودکفا است.
 
فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر یادآور شد: در حال حاضر اعتماد به نفسی در نیروی دریایی ایجاد شد و برای ساخت تمامی قطعات زیردریایی ها خودکفا هستیم.
 
وی با بیان اینکه با ۱۲۰ دانشگاه و مراکز صنعتی کشور برای ساخت قطعات و تجهیزات دریایی قرارداد داریم گفت: هرجا که از توان جوانان بهره گیریم به توفیق دست خواهیم یافت.
 
امیر مصدری با عنوان اینکه از سال ۹۲ سطح آموزشی در دانشگاه دریایی ارتقاء یافته است گفت: اکنون شش رشته تخصصی کارشناسی ارشد دردانشگاه دریایی امام خمینی آموزش داده می شود و مجوز ایجاد رشته دکترا را در دانشگاه گرفتیم و از نظر سطح علمی دانشگاه در رده بالایی قراردارد.
 
وی گفت: طبق برنامه ها، تلاش مان این است که از چند کشور دیگر در دانشگاه دریایی نوشهر دانشجوی خارجی نیز جذب خواهیم کرد وبا کشورهایی در این زمینه برای جذب دانشجو رایزنی شده است.
 
فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی با بیان اینکه دانشگاه بالاترین مرجع دریایی در کشور به شمار می رود تصریح کرد: بخشی از دانشجویان شرکت ملی نفتکش در این دانشگاه دوره آموزشی می بینند.
 
وی با اظهار اینکه دانشگاه هر سه سال یکبار میزبان مقام معظم رهبری است عنوان کرد: این سفر برکات زیادی برای دانشگاه و شهرستان های نوشهر و چالوس داشته است.

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری   مهر ،تاریخ انتشار:   8 آذر 1398،کدخبر:    4783758 ،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
0
0
نیروی دریایی در ساخت تمامی تجهیزات نظیر موشک ها، زیردریایی و غیره خودکفا است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین