پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۲۴۷۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۳
رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: دانشجویان غیرشاغلی که در استان‌های محروم تحصیل می‌کنند یارانه مواد غذایی دریافت می‌کنند به طوری که به صورت ماهانه این یارانه برای آن‌ها در کارت‌های اعتباری شارژ می‌شود.

شعار سال:رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: دانشجویان غیرشاغلی که در استان‌های محروم تحصیل می‌کنند یارانه مواد غذایی دریافت می‌کنند به طوری که به صورت ماهانه این یارانه برای آن‌ها در کارت‌های اعتباری شارژ می‌شود.

 محمدحسین امید رئیس دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به پرداخت یارانه مواد غذایی به دانشجویان استان‌های محروم گفت: یکی از برنامه‌های اصلی این دانشگاه که از سال گذشته برای رفاه دانشجویان انجام می‌شود اختصاص یارانه مواد غذایی به صورت کارت‌های اعتباری به دانشجویان است که به صورت ماهانه این یارانه برای دانشجویان استان‌های محروم شارژ می‌شود.

* اختصاص یارانه غذایی در مراکز علمی کاربردی استان‌های محروم

وی افزود: در اجرای این طرح دانشجویانی که غیرشاغل هستند و در مراکز علمی کاربردی استان‌های محروم تحصیل می‌کنند از این یارانه غذایی بهره‌مند خواهند شد. چرا که تا قبل از این پرداخت یارانه مواد غذایی به دست دانشجویان نمی‌رسید.

* طرح یارانه غذایی دانشجویان سراسری نیست

رئیس دانشگاه علمی کاربردی تصریح کرد: یارانه مواد غذایی دانشجویان غیرشاغل در حال حاضر در استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان پرداخت می‌شود، این در حالی است که این طرح خدمات رفاهی دانشجویی تنها برای استان‌های محروم بوده و به هیچ عنوان سراسری نیست، از طرفی باید به این نکته اشاره کنم که با توجه به بودجه محدودی که از سوی دولت برای این طرح به دانشگاه داده می‌شود یارانه غذایی تنها در استان‌های نامبرده اختصاص داده شده است

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو،تاریخ انتشار:7آذر1398،کد خبر: 808119،snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین