پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۴۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱
رئیس کمیته المپیک روسیه گفت کشورش نمی‌پذیرد که ورزشکارانش در بازی‌های المپیک آینده زیر پرچم «بی طرف» به رقابت بپردازند.

شعار سال: اظهارات رئیس کمیته المپیک روسیه در واکنش به تصمیم احتمالی آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ مطرح می‌شود که احتمال دارد در تاریخ نه دسامبر به تحریم ورزش روسیه رأی دهد.

یکی از کمیته‌های آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ، «وادا» روز سه‌شنبه توصیه کرد که ورزشکاران روسی در المپیک سال آینده و دیگر رویدادهای مهم ورزشی چهار سال آینده به عنوان ورزشکاران «بی‌طرف» شرکت کنند. این کمیته همچنین خواستار آن شده است که روسیه در این ۴ سال از میزبانی رویدادهای ورزشی بین‌المللی منع شود.

اظهارات رئیس کمیته المپیک روسیه در حالی مطرح می‌شود که روسیه با اتهاماتی مبنی بر دست‌کاری و تقلب گسترده در اطلاعاتی که در ماه ‌ژانویه به آٓژانس جهانی مبارزه با دوپینگ ارائه کرده، مواجه است. روسیه تلاش داشت در قبال ارائه این اطلاعات، تحریم‌های مرتبط با دوپینگش برداشته شود.

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه پیش از این درخواست‌ها برای اعمال تحریم‌های ضد دوپینگ علیه ورزش روسیه را تلاش دیگری از سوی غرب برای کنار گذاشتن روسیه از رقابت‌های ورزشی توصیف کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 8 آذر 98، کد مطلب: 447434: www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
خوبه اینا یه ذره غیرت دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین