پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۱۱۶
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
به دنبال حذف روسیه از بازی‌های المپیک تابستانی روسیه، تیم ملی ایران به عنوان نایب قهرمان دور نخست مسابقات انتخابی المپیک شانس صعود به بازی های 2020 توکیو را دارد.

شعار سال:  آژانس جهانی ضددوپینگ، ورزش روسیه را برای چهار سال از حضور در تمامی رقابت‌های ورزشی محروم کرد. به دنبال این خبر حالا باید دید تکلیف سهمیه هایی که ورزشکاران کشور روسیه برای المپیک گرفته‌اند، چه می‌شود. تیم ملی والیبال روسیه به عنوان قهرمان دور نخست مسابقات انتخابی المپیک بالاتر از ایران سهمیه مستقیم حضور در المپیک 2020 را کسب کرده بود.

حالا باید دید با حذف روسیه باید دید سهمیه اعطا شده به این تیم به والیبال ایران خواهد رسید یا فدراسیون جهانی برنامه دیگری را در نظر می‌گیرد؟

تیم ملی والیبال ایران در اواخر مرداد 1398 در مصاف با تیم های روسیه، کوبا و مکزیک نایب قهرمان دور نخست انتخابی المپیک شده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ 18 آذر 98، کد مطلب: 516958: www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین