پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۷۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
یکی از راهکارهای ایجاد رفتارسازی اجتماعی و فرهنگسازی بویژه در زمینه مشارکت عمومی، استفاده از ظرفیت‌های شهری و تبلیغات فرهنگی است.

شعار سال: از ایستگاه تئاتر شهر که وارد مترو شوید، جدا از شلوغی همیشگی، موضوع دیگری برای شما جلب توجه می‌کند؛ گروهی که بروشورهایی را بین مسافران توزیع می‌کنند و به سوالات مردم پاسخ می‌دهند؛ بروشورهایی که دعوت به فعالیتی خیرخواهانه است.

گوشه دیگر مترو، بنرهایی نصب شده است که روی آن، عنوان آینه شمعدون برجسته است و دعوت به تامین جهیزیه برای ۷۵هزار زوج جوان تحت پوشش کمیته امداد امام(ره).

معاون فرهنگی و اجتماعی مترو تهران با اشاره به ظرفیت مترو در فرهنگ‌سازی و تشویق و ترغیب مردم به مشارکت در فعالیت‌های خیریه و اجتماعی می‌گوید: با توجه به ظرفیت‌های مترو تهران در راستای ترویج فرهنگ انفاق و تسهیل در امر ازدواج آسان، با مشارکت بنیاد ملی خانواده اقدام به تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان کرده‌ایم.

آن گونه که ابوالحسنی می‌گوید: طرح توزیع و معرفی آینه شمعدون در ایستگاه مترو از ۱۳ مردادماه در ۵ ایستگاه پرتردد مترو آغاز شده است.

مسافرانی که این روزها مسیرشان از یکی از ایستگاه‌های اصلی و پرتردد تئاتر شهر، میدان آزادی، صادقیه، تجریش و شهر ری باشد، حتما به مشارکت در فعالیت خیریه تامین جهیزیه برای ۷۵هزار زوج نیازمند دعوت شده‌اند.

در جای جای این ایستگاه‌های پرتردد، بروشورهای معرفی طرح توزیع می‌شود و گروهی درباره این طرح و نحوه کمک مردم اطلاع رسانی می‌کنند و به سوالات مردم پاسخ می‌دهند.

در هر ایستگاه دو نفر مسئولیت کار را برعهده دارند و از ۱۰ صبح تا ۸ شب به صورت یکپارچه بروشورها را توزیع می‌کنند. هم زمان در گوشه از سالن، از یک دستگاه ال سی دی به صورت دائم ۶ کلیپ درباره طرح پخش می‌شود؛ سه تیزر تبلیغاتی که این روزها از تلویزیون پخش می‌شود و هنرمندان مردم را به تهیه کمک هزینه ازدواج دعوت می‌کنند، دو کلیپ «دیرین دیرین» و یک مونشن گرافی.

معاون فرهنگی شرکت مترو ادامه می‌دهد: از جمله برنامه‌های این طرح اجرای معرفی چهره به چهره و پخش بروشور در ایستگاه‌های منتخب، پخش کلیپ تولید شده توسط گروه آینه و شمعدون در مانیتورهای واگن قطارها و اختصاص فضای مناسب در متروی امام خمینی (ره) برای اجرای گروه زنده و معرفی طرح است.

اینجا بیشتر بحث تشریح و توضیح طرح است؛ ابهاماتی که هست در این ایستگاه‌ها پاسخ داده می‌شود. هر بار که قطاری وارد ایستگاه می‌شود و حجم بالای مسافران به سمت خروجی‌ها می‌آیند، اوج کار شروع می‌شود؛ توزیع بروشورها و توضیح درباره طرح تامین کمک هزینه جهیزیه.

این برنامه از ۱۳ تا ۲۶ مرداد از ساعت ۱۰ الی ۲۱ در ایستگاه های منتخب (صادقیه، تئاتر شهر، شهرری و تجریش) به مدت دو هفته پذیرای خیرین و مردم شریف تهران است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 19 مرداد 1395، کد مطلب: 3735421:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین