پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۰۱۰
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۵
استعفای حسین منصوری از مدیریت روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران سرانجام پذیرفته شد و او هفته گذشته سمت خود را به محمد سپهر واگذار کرد.

شعار سال:استعفای حسین منصوری از مدیریت روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران سرانجام پذیرفته شد و او هفته گذشته سمت خود را به محمد سپهر واگذار کرد.

سپهر با حکم خداداد غریب پور، هفتمین مدیر روابط عمومی ایمیدرو شد تا در ۲۰ ماهی که از عمر دولت دوازدهم باقیمانده، بتواند بخش معدن کشور را همراهی کند.

در طول چهار سالی که منصوری مدیریت روابط عمومی ایمیدرو را برعهده گرفت، اتفاقاتی برای نخستین بار در بخش معدن رخ داد. تفکر منصوری نزدیک کردن جامعه هنری و فرهیخته کشور به بخش معدن بود. در همین راستا او جشنواره ملی عکس معدن را بنیانگذاری کرد و سه دوره آن را ادامه داد.

مهم ترین وجهه منصوری سلامت فکری، مالی و شخصیتی اوست که این شخصیت به ایمیدرو نیز تسری یافت و سبب شد تا وجهه مثبت جامعه معدنی کشور و ایمیدرو به عنوان یک سازمان توسعه ای دولتی نزد فرهیختگان به اثبات برسد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  بورس امروز،تاریخ انتشار:11آذر1398،کدخبر:29828،boursemrooz.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین