پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۹۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وجودی که لایحه احکام برنامه ششم نقایصی دارد، این نقایص باید در کمیسیون‌ها رفع شود و بودجه 96 بر اساس این لایحه تنظیم شود.

شعارسال: مهرداد لاهوتی با استناد به ماده 184 آیین‌نامه داخلی مجلس متذکر شد: دولت چون اعتقادی به لایحه برنامه ششم نداشت مجموعه احکامی را در قالب یک لایحه به مجلس ارائه داد. بعدا این درخواست را اصلاح کرد و در قالب لایحه‌ای با 31 ماده تحت عنوان لایحه برنامه ششم به مجلس فرستاد اما مجددا رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این لایحه را ویرایش و تبدیل به 35 ماده کرد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه متذکر شد: آن چیزی که دولت به مجلس فرستاده لایحه برنامه ششم نیست.

وی در عین حال ارجاع لایحه مذکور به کمیسیون تلفیق توسط لاریجانی را کار درستی دانست و افزود: لایحه مذکور برای پنج سال آینده کشور باید برنامه داشته باشد اما این لایحه در خصوص رفع دغدغه‌های اقتصادی، صنعت گردشگری و سایر امور کشور حرفی برای گفتن ندارد.

لاریجانی در پاسخ به لاهوتی گفت: لایحه مذکور نقایصی دارد که نمایندگان می‌توانند این نقایص را در کمیسیون‌های تخصصی رفع کنند. ما بودجه 96 را باید بر اساس این لایحه تنظیم کنیم و این بودجه تا 15 آذرماه به مجلس ارائه می‌شود بنابراین باید هر چه زودتر تکلیف این لایحه در مجلس مشخص شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 20مرداد1395، کدخبر: 130684: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین