پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۹۹
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار از آغاز عملیات اجرایی طرح عرضه بهداشتی دام ویژه روزهای عرفه و عید سعید قربان خبرداد.

شعارسال: عبدالحسین رحیمی با حضور درچهارمین جلسه هماهنگی ستاد عرضه بهداشتی دام با اعلام مطلب فوق به امکانات و خدمات قابل ارائه در این روزهای مبارک به شهروندان اشاره کرد وگفت: با توجه به هماهنگی‌ها و برنامه ریزی‌های صورت گرفته شهروندان با آسودگی خاطر نسبت به خرید وذبح دام از مراکز تعیین شده عرضه دام اقدام کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: براساس مصوبات ابلاغی شهرداری تهران، به منظور سهولت در دسترسی شهروندان، تمامی مناطق شهرداری مکلف به معرفی مکان مناسب برای ایجاد جایگاه‌های موقت عرضه بهداشتی دام هستند و این درحالی است که سازمان مدیریت میادین در مناطق 4، 15 و 18 دارای سه جایگاه ثابت عرضه بهداشتی دام است که در تمامی ایام سال میزبان شهروندان محترم در تهیه و ذبح دام با رعایت اصول بهداشتی هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار افزود: در برخی از مناطق که دارای ظرفیت لازم از نظر جمعیت و وسعت است، برنامه ریزی برای ایجاد جایگاه موقت در این ایام برای ارائه خدمات به شهروندان ایجاد خواهد شد. به همین منظور با تعاملات وهماهنگی‌هایی که با مناطق صورت گرفته، تاکنون 17 منطقه شهرداری آمادگی خود را اعلام کرده‌اند.

رحیمی با بیان این موضوع که کمیته هماهنگ کننده عرضه بهداشتی دام در سازمان مدیریت میادین، ماموریت دارد تا در سه بخش خدمات شهری، فرهنگی و دامپزشکی نسبت به رعایت مسائل زیست محیطی وتوجه به نکات بهداشتی، جایگاه واقعی فرهنگ قربانی کردن را درمیان شهروندان نهادینه کند اظهار امیدواری کرد تا با عرضه حدود 30 هزارراس دام به همراه خدمات مربوط به ذبح و قربانی کردن در روزهای عرفه و عیدسعید قربان بتوانیم گام موثری در ارائه متناسب و مطلوب برای شهروندان تهرانی برداریم.

وی گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته دربخش اطلاع رسانی، نحوه دسترسی به جایگاه‌های عرضه بهداشتی دام و اقدامات قابل پیش بینی، فعالیت ها و تمهیدات اندیشیده شده به صورت ویژه به شهروندان انعکاس داده خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 20مرداد1395، کدخبر: 130679: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین