پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۳۶۲۸
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶
رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی از کاهش تقاضای خرید گوشت در ایام نوروز و ثبات قیمت آن خبر داد و پیش‌بین کرد که با توجه به بارش های فراوان در مناطق کوهستانی، از خرداد ماه شاهد افزایش عرضه دام و کاهش قیمت گوشت گوسفندی نیز باشیم.
شعارسال: علی اصغر ملکی اظهار کرد: امسال به دلیل بارش فراوان به ویژه در استان هایی مثل کردستان شاهد رویش مناسب زمین و رشد خوب علفزارها هستیم که پیش بینی می‌شود در ماه سوم سال با توجه به عرضه بیشتر دام، شاهد کاهش قیمت گوشت گوسفندی نیز باشیم.

وی با بیان اینکه در نوروز امسال تقاضا برای خرید کمتر از سال گذشته بود، افزود: هیچ افزایش قیمتی را در روزهای پایانی سال گذشته و ایام نوروز نداشتیم.

ملکی درباره قیمت گوشت گوسفند در بازار مصرف گفت: در حال حاضر هر کیلوگرم گوشت گوسفندی شقه بدون دنبه 33 تا 34 هزار تومان و ران گوسفندی نیز 29 تا 30 هزار تومان به فروش می‌رسد.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی در پاسخ به این سوال که دلیل بالا بودن قیمت گوشت در برخی مغازه‌ها چیست؟ توضیح داد: ممکن است برخی مشتریان از مغازه‌داران درخواست کنند که گوشت را کاملا تمیز کنند که طبیعی است با توجه به این موضوع قیمت کمی افزایش می‌یابد که البته تقاضای بنده از مردم این است که خود اقدام به پاکسازی کنند.

وی در عین حال بیان کرد: حدود 900 واحد صنفی دارای پروانه داریم که البته تعدادی از واحدها نیز در شرف دریافت مجوز هستند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ یکشنبه 15 فروردین 1395، کد مطلب: 95011503683، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین