پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۳۷۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
ارکان تشکل‌های کشاورزی تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از مزایای بیمه مسئولیت مدنی در مقابل خسارات وارده در مقابل حوادث حین کار و انجام وظیفه، بهره‌مند شدند.
شعار سال: ارکان تشکل‌های کشاورزی تحت پوشش سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از مزایای بیمه مسئولیت مدنی در مقابل خسارات وارده در مقابل حوادث حین کار و انجام وظیفه، بهره‌مند شدند.
مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در گفتگو با پات گفت: دفتر ساماندهی صنوف و تشکل‌های مردم نهاد سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به نمایندگی از وزارت جهاد کشاورزی با عقد این قرارداد بیش از ۱۰ هزار نفر از ارکان تشکل‌های کشاورزی، اعم از اتحادیه ها، تعاونی‌های روستایی و کشاورزی، تولید، زنان، نظام‌های صنفی کشاورزان، تشکل‌های خبرگان و هماهنگی و حمایتی را تحت پوشش بیمه مسئولیت مدنی قرار داده است که در صورت بروز حوادث و خطرات در حین انجام کار یا ماموریت از حمایت‌های بیمه‌ای برخوردار می‌شوند.
دکتر حسین شیرزاد در ادامه گفت: این اقدام در راستای حمایت از تشکل‌های بخش کشاورزی خصوصاً تولید کنندگان و بهره برداران انجام شده که موضوع اصلی این بیمه پرداخت هزینه درمان و پوشش غرامت فوت و نقص عضو اعضا در حین انجام کار است.
وی در پایان گفت: حادثه دیدگان با هماهنگی مدیریت تعاون روستایی استان و شهرستان حداکثر ظرف مدت ۵ روز به این دفتر معرفی می‌شوند تا اقدامات بعدی از طریق شرکت بیمه میهن صورت گیرد.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سازمان مرکزی تعاون روستایی، تاریخ انتشار 20 آذر 98، کدخبر: 50201، corc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین