پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۳۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴
«مسعود عصار» در خصوص محموله‌های گوشت گرم وارداتی به استان طی سال جاری، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون از طریق گمرک فرودگاه پیام بالغ بر ۱۶ محموله گوشت گرم وارد استان البرز شده است.

شعارسال: رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی استان البرز گفت: ۱۶ محموله گوشت گرم از ابتدای سال تاکنون، وارد فرودگاه پیام شده است.
 
به نقل از مهر، «مسعود عصار» در خصوص محموله‌های گوشت گرم وارداتی به استان طی سال جاری، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون از طریق گمرک فرودگاه پیام بالغ بر ۱۶ محموله گوشت گرم وارد استان البرز شده است.
 
وی در ادامه افزود: وزن محموله های گوشت گرم وارداتی به استان البرز در سال جاری تاکنون ۳۳۶ هزار و ۸۹۹ کیلوگرم بوده است.
 
رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی استان البرز گفت: از ۱۶ محموله گوشتی وارداتی به استان البرز بالغ بر ۱۱ محموله از کشور قزاقزستان به وزن ۲۴۹ هزار و ۱۴۲ کیلوگرم بوده است.
 
عصار در ادامه تعداد محموله گوشت گرم وارداتی از کشور قرقیزستان به استان البرز را نیز بالغ بر پنج مورد برشمرد و گفت: وزن این محموله ها نیز در مجموع ۸۷ هزار و ۷۵۷ کیلوگرم بوده است.
 
وی با اشاره به اینکه آخرین محموله گوشت گرم وارداتی به استان البرز از کشور قزاقزستان بوده، افزود: این محموله ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلوگرمی در تاریخ پانزدهم آذرماه سال جاری از طریق گمرک فرودگاه پیام به البرز ارسال شده است.
 
 
 
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر   ،تاریخ انتشار:   19  آذر 1398،کدخبر:  54047 ،www.hakimemehr.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین