پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۳۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶
مدیر عامل بیمارستان امام خمینی(ره) کرج از نوسازی بخش دیالیز این بیمارستان خبر داد و گفت: تعطیلی بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) کرج شایعه است.

شعارسال: دکتر مهدی خسروی ، اظهار داشت: تعطیلی بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) کرج شایعه  است.

وی افزود: تعدادی دستگاه مستهلک از بیمارستان امام خمینی (ره) کرج در قسمت آزمایشگاه خارج کردیم که همزمان دستگاه جدیدی به این مجموعه اضافه شد.

مدیرعامل بیمارستان امام خمینی(ره) کرج با بیان اینکه بخش دیالیز بیمارستان از قسمت آزمایشگاه کاملا منفک است و بخش دیالیز پیمانکار جدا دارد که با توجه به اتمام قرار داد باید با پیمانکار قرار داد جدید منعقد شود و یا با همان پیمانکار ادامه دهیم،بیان کرد:  در مورد بخش دیالیز به خاطر اتمام قرار داد پیمانکار یا باید پیمانکار جدید انتخاب شود یا با همان پیمانکار قدیمی ادامه دهیم،دیالیز بخش حساس و مهمی است.

خسروی با بیان  اینکه  اموال خارج شده از بیمارستان ربطی به مجموعه دیالیز نداشته است،گفت: اموال خارج شده از بیمارستان در بخش آزمایشگاه و دستگاه‌های مستهلکی بوده که خروج آن با هماهنگی ما و با جایگزینی دستگاه جدید بوده است.

وی گفت: آزمایشگاه بیمارستان امام خمینی (ره) کرج فعال است و اسناد آن موجود است و  در صورت نیاز می‌شود از فعالیت آن گزارش تهیه کرد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 24آذر1398 ، کدخبر: 2160879: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
0
0
برای ایجاد ترس و ناامیدی در مردم این روزها بدون رعایت اخلاق هر خبری رو منتشر میکنن برخی از رسانه ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین