پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۹۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
معاون وزیر اقتصاد دولت دهم در یادداشتی در واکنش به اظهارات دیروز جهانگیری مبنی بر غافگیری از همراهی هند با تحریم‌های نفتی آمریکا نوشت: هندی‌ها حتی از ترس شنود، جرات مذاکره با ما را در اتاق‌های خودشان نداشتند.
شعارسال: معاون وزیر اقتصاد دولت دهم در یادداشتی در واکنش به اظهارات دیروز جهانگیری مبنی بر غافگیری از همراهی هند با تحریم‌های نفتی آمریکا نوشت: هندی‌ها حتی از ترس شنود، جرات مذاکره با ما را در اتاق‌های خودشان نداشتند.
 
بهروز علیشیری کارشناس اقتصادی و معاون وزیر اقتصاد دولت دهم در یادداشتی درباره این جمله اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور که دیروز در مراسمی گفته بود: «هیچ وقت فکرش را نمی کردم کشور مستقلی مثل هند هم نفت ما را نخرد»، در یادداشتی نوشت: کافی بود ایشان به پرونده گزارشات رفتار هندی ها در نهاد ریاست جمهوری در سال های گذشته مراجعه می کردند، تا متوجه شوند که در گذشته رفتار این کشور در مواجهه با تحریم ها ؛ و میزان خضوع و ترس انها از امریکا چقدر است! آنها حتی از ترس شنود، جرات مذاکره با ما را در اتاق های خودشان نداشتند.
 
بدتر از این ، در نشست گروه ٢٤ بانک جهانی در واشنگتن، که ریاست دوره ایی ان بر عهده وزیر دارایی هند بود، و علیرغم اصرار سایر کشورها در مورد رفتار دو گانه بانک جهانی علیه ایران، وزیر هندی به تنهایی مانع از درج حتی یک پارگراف به نفع ایران، در متن بیانیه گروه ٢٤ شد. من نمی دانم ما چرا باید از تجربیات روشن گذشته درس نگیریم، و سوء تفاهم شناختی خودمان را تکرار کنیم و از یک سوراخ چند بار گزیده شویم!
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   فارس  ،تاریخ انتشار:   27 آذر 1398،کدخبر:  13980927000666 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Canada
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
0
0
چون اصلا تجربه اندوزی نمیکنیم صرفا دنبال جنگ بر سر خواسته های کوتاه مدت خودمونیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین