پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۰۱۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲
تیم واترپلو جوانان ایران در آخرین دیدارش از مسابقات قهرمانی جهان به مصاف کویت رفت. در حالی که ملی‌پوشان ایران 12 بر 4 از حریف خود پیش افتاده بودند، بازی خطرناک یکی از بازیکنان کویت که موجب مصدومیت ملی‌پوش ایران شد ، بازی را به حاشیه برد. اعتراض‌های مکرر به دنبال این موضوع موجب ایجاد حواشی در ادامه کار شد و به دلیل خشونت بازیکنان حریف نیمه‌کاره ماند.
شعارسال: دیدار تیم‌های ایران و کویت در رقابت‌های واترپلو جوانان جهان به دلیل خشونت بازیکنان حریف نیمه‌کاره ماند.
 
 به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، تیم واترپلو جوانان ایران در آخرین دیدارش از مسابقات قهرمانی جهان به مصاف کویت رفت. در حالی که ملی‌پوشان ایران 12 بر 4 از حریف خود پیش افتاده بودند، بازی خطرناک یکی از بازیکنان کویت که موجب مصدومیت ملی‌پوش ایران شد ، بازی را به حاشیه برد. اعتراض‌های مکرر به دنبال این موضوع موجب ایجاد حواشی در ادامه کار شد.
 
به دنبال این موضوع ناظر فینا جهت حفظ نظم و جلوگیری از درگیری و مدیریت زمان برای برگزاری مسابقه بعدی از ادامه بازی جلوگیری کرد، اما به دلیل شروع درگیری و اعتراض بازیکنان کویت به نظر داور، حق اعتراض را برای تیم ایران محفوظ دانست.
 
همچنین دبیر فدراسیون کویت به عنوان میزبان مسابقات طی جلسه با سرپرست تیم و دلجویی از بازیکنان تیم ایران مراتب تاسف و عذرخواهی خود را اعلام کرد و از برخورد انضباطی با بازیکنان خاطی کویت خبر داد.
 
مسئولان تیم ایران نیز بلافاصله با اعتراض نسبت به حواشی پیش آمده، خواستار ثبت نتیجه و امتیاز به سود خود شدند که ناظر فینا تصمیم‌گیری در این باره را خارج از اختیاراتش دانسته و ضمن به رسمیت شناختن حق تیم ایران از پیگیری موضوع در کمیته انضباطی خبر داد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  تسنیم   ،تاریخ انتشار:   28 آذر 1398،کدخبر:    2163771 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین