پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۰۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به انتقاد یکی از پیشکسوتان این تیم واکنش نشان داد.

شعارسال،ظهر امروز تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از جمله شجاع خلیل‌زاده، محسن ربیع‌خواه ، محمد انصاری و وحید امیری به همراه گابریل کالدرون در یکی از رستوران‌های تهران، ناهار را با تعدادی از هواداران پرسپولیس که دچار بیماری نادر هستند، صرف کردند.

در این مراسم یکی از پیشکسوتان پرسپولیس نیز حضور داشت و زمانی که قصد داشت با سرمربی پرسپولیس خداحافظی کند، با انتقاد سخت مربی آرژانتینی روبه‌رو شد.

کالدرون خطاب به این پیشکسوت پرسپولیس گفت: تا چند روز پشت سر من صحبت می‌کردید و علیه من در صفحه شخصی خود مطالبی می‌نوشتید! من از همه این مسائل اطلاع دارم. شما که فوتبالیست بوده‌اید و تجربه دارید، باید خوب بدانید یک مربی جدید نیاز به زمان دارد. امیدوارم حالا که به جمع باشگاه اضافه شدید، دیگر با انصاف درباره من صحبت کنید.

سرمربی پرسپولیس این انتقادات را در مقابل بازیکنان پرسپولیس از این پیشکسوت انجام داد و در نهایت بازیکن سابق پرسپولیس از کالدرون عذرخواهی کرد.

یکی از نزدیکان پرسپولیس که در این جمع حضور داشت و این دیالوگ را شنیده است این خبر را تایید کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 5دی ماه 1398 کد خبر:98100302640

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
0
کالدرون اگر به جای حرف زدن کمی سرش به کارش باشه پرسپولیس خیلی زیباتر بازی میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین