پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۴۹۵
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
فرماندار سلسله گفت: تعداد پزشکان بیمارستان دولتی سلسله پاسخگوی بیماران اورژانسی نیست.

شعارسال: شریف خسروی  در جلسه شبکه بهداشت و درمان شهرستان سلسله، با اشاره به جمعیت بیش از ۷۵ هزارنفری شهرستان و حجم بالای مراجعات به تنها بیمارستان دولتی شهرستان، اظهار کرد: شبکه بهداشت و درمان باید نسبت به افزایش تعداد پزشکان جهت رفاه حال شهروندان و خدمت‌رسانی مطلوب اقدام کند.

وی تصریح کرد: کمبود پزشکان اورژانس یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان است چراکه در برخی ساعات و بخصوص روزهای تعطیل، تعداد مراجعان افزایش می‌یابد و کمبود پزشک در روند ویزیت بیماران مشکل ایجاد می‌کند.

فرماندار سلسله بر لزوم فراهم کردن داروها و تجهیزات مورد نیاز پزشکان بیمارستان تأکید کرد و افزود: خروجی سیستم باید منجر به رضایت‌مندی بیماران و مردم شهرستان شود.

خسروی خاطرنشان کرد: تضمین سلامت مردم و افزایش خدمات بهداشتی و درمانی مأموریت مهمی است و این امر تنها در سایه وحدت، همدلی، شناسایی ظرفیت‌ها و کمک به توسعه و رشد آن‌ها میسر است.

وی ادامه داد: اگر در محیط کاری، اتحاد و همدلی در بین مجموعه وجود داشته باشد خروجی کار در راستای افزایش خدمت‌رسانی به مردم، رشد فزاینده‌ای خواهد داشت.

فرماندار سلسله لازمه پویایی هر سیستمی را نقد آزاد دانست و اضافه کرد: کارکنان باید کمبودها و مشکلات موجود را نقد کنند و مسئولان ذی‌ربط نیز باید قدرت نقدپذیری خود را افزایش دهند تا منجر به بالندگی و رشد مجموعه شود.

گفتنی است، در این جلسه پزشکان بیمارستان مهم‌ترین مسائل، مشکلات و انتقادات حوزه کاری خود را مطرح و خواستار برطرف شدن آن‌ها شدند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 5دی1398 ، کدخبر: 98100503566: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین