پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۳۹۸
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۹
مدیر امور کمیسیون‌های دبیرخانه شورای عالی عتف از ارائه نخستین گزارش عملکرد اجرایی قانون حمایت ازشرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات در یکصد و چهل و چهارمین جلسه کمیسیون دائمی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری خبر داد.

شعارسال: مهندس الهه عباسی با ارائه توضیحاتی درمورد برگزاری جلسه صد و چهل و چهارم کمیسیون دائمی در روز چهارشنبه، 27 مرداد ماه و ضمن اشاره به اهمیت دستور این جلسه گفت: دستور اصلی جلسه ارائه گزارش عملکرد اجرایی قانون حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات، متشکل از سه بحث اصلی عملکرد صندوق نوآوری و شکوفایی، عملکرد کارگروه تشخیص مصادیق شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و عملکرد دبیرخانه شورای عالی عتف در حوزه مذکور خواهد بود.

عباسی با بیان این‌که این جلسه در محل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود، افزود: در این جلسه دکتر بهزاد سلطانی، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر صاحبکار، سرپرست امور شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دکتر سروش قاضی نوری، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و به نمایندگی از دبیر ستاد تجاری‌سازی و شرکت‌های دانش‌بنیان حضور خواهند داشت.

مدیر امور کمیسیون‌های دبیرخانه شورای عالی عتف در خصوص اهمیت ارائه این گزارش تصریح کرد: بر اساس ماده دو قانون حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات، شورای عالی عتف مسؤولیت سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و پیگیری اجرای این قانون را بر عهده دارد.

وی اضافه کرد: از زمان ابلاغ این قانون در سال 1389 و تهیه نسخه نهایی آیین‌نامه اجرایی آن در سال 1393، تاکنون گزارشی در خصوص عملکرد آن ارائه نشده است.

عباسی گفت: اما با کوشش دبیرخانه شورای عالی عتف و سایر دست‌اندرکاران برای اولین بار این گزارش آماده شده و روز چهارشنبه درکمیسیون دائمی شورای عالی عتف ارائه خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 24مرداد1395، کدخبر: 95050115249: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین