پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۴۷۳
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز جمعه الکساندر لاورنتیف فرستاده ویژه ولادیمتر پوتین رئیس جمهور و سرگئی ورشینین معاون وزیر خارجه روسیه را به حضور پذیرفت.

شعار سال:فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه امروز جمعه با رئیس جمهور سوریه در شهر دمشق دیدار و گفت وگو کرد.

 بشار اسد رئیس جمهور سوریه امروز جمعه الکساندر لاورنتیف فرستاده ویژه ولادیمتر پوتین رئیس جمهور و سرگئی ورشینین معاون وزیر خارجه روسیه را به حضور پذیرفت.

در این دیدار پرونده های مندرج در جدول کاری دور جدید مذاکرات آستانه مورد بحث قرار گرفت.

رئیس جمهور سوریه و فرستاده پوتین در این دیدار بر اهمیت هماهنگی مداوم بین دوطرف درخصوص مسائل مطرح به منظور رسیدن به نتایج مثبتِ مورد انتظار ملت سوریه و در صدر آنها رهایی از تروریسم و بازگشتن امنیت و ثبات به سراسر خاک سوریه تاکید کردند.

بشار اسد بر لزوم تلاش در این دور از مذاکرات آستانه برای چیره شده بر موانعی تاکید کرد که مانع از اجرای توافق گذشته درباره منطقه ادلب شد. این توافق حول محور از بین بردن گروه های تروریستی مستقر در ادلب بود که به غیرنظامیان در مناطق امن مجاور نیز حمله می کنند.

از سوی دیگر، لاورنتیف در این دیدار درخصوص موفقیت مذاکرات آستانه برای دستیابی به دستاوردهای موفق بیشتر درخصوص بیرون راندن تروریسم یا مسیر سیاسی یا کمیته قانون اساسی یا روشن شدن سرنوشت مفقودان یا پناهجویان ابراز اطمینان کرد چرا که به پایان دادن به جنگ در سوریه و بازگشت سوری ها به مناطق خود و بازسازی ویرانی های ناشی از اقدامات تروریست ها کمک می کند.

برپایه این گزارش، در این دیدار ابتکارعمل های مربوط به مبادله بازداشت شدگان و روشن شدن سرنوشت مفقودان و تلاش های انجام شده در این زمینه و توافق برای تسریع امور به منظور دستیابی به نتایج مورد انتظار در این پرونده بررسی شد زیرا این پرونده دارای ابعاد انسانی و اجتماعی مهمی است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری شمانیوز،تاریخ انتشار:17دی1398،کد خبر: 930559 ،www.shomanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین