پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۵۹۰
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
سازمان هواشناسی برای بیشتر نقاط کشور، آسمانی بارانی و در مناطق سردسیر و مرتفع، بارش برف را پیش‌بینی کرد.

شعار سال:بر اساس گزارش سازمان هواشناسی امروز در استان‌های واقع در شمال‌غرب، غرب، برخی مناطق جنوب‌غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی، دامنه‌های البرز مرکزی و غربی، سواحل مرکزی و غربی دریای خزر و از اواخر وقت، در جنوب کشور بارندگی پیش‌بینی می‌شود که بارش در مناطق سردسیر و مرتفع، به شکل برف بوده و در مناطق جنوبی، با رعد و برق و وزش باد همراه است.

علاوه بر این، روز جمعه در شمال‌غرب، غرب و جنوب‌غرب بارش خفیف و در سایر مناطق کشور، بارش برف و باران و در مناطق جنوبی، رگبار و رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس نقشه‌های هواشناسی، شدت بارش روز جمعه در نیمه جنوبی کشور بیشتر است. روز شنبه به جز نوار غربی کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در سایر مناطق کشور، بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

همچنین روز شنبه شدت بارش در نیمه شرقی کشور و سواحل مرکزی و غربی دریای خزر وجود دارد. روز یکشنبه نیز در سواحلی شمالی و در نوار شرقی کشور، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

دمای هوای از صبح روز جمعه در مناطق شمال‌غرب و غرب کشور حدود ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد است و در مناطق البرز جنوبی و نواحی مرکزی، حدود ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد بخصوص از صبح روز شنبه، در شرق حدود ۳ تا ۷ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد. همچنین روزهای جمعه و شنبه خلیج‌فارس و دریای عمان مواج خواهند بود.

آسمان تهران، امروز ابری، در بعضی ساعات شاهد بارش باران و برف و وزش باد خواهیم بود که در ساعات پایانی شب، آسمان نیمه ابری و شاهد کاهش وزش باد و کاهش ابر خواهیم بود.

بالاترین و پایین‌ترین دمای هوای تهران امروز به ترتیب ۸ و ۲ درجه خواهد بود. آسمان تهران در روز جمعه نیز نیمه ابری تا ابری و دارای مه صبحگاهی و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص  و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:19 دی 1398، کد خبر: www.mehrnews.com،4821114

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین