پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۹۸۸۳
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، برف و تگرگ طی امروز تا دوشنبه آینده در ۲۹ استان خبر داد و اعلام کرد:‌امروز دمای هوا در نوار شمالی تا ۱۲ درجه افزایش می‌یابد.

شعار سال: بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز، فردا و شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش باران، گاهی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

امروز شدت بارش‌ها در استان‌های کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، قزوین،‌ البرز،‌ تهران، غرب سمنان، مرکزی، شمال ایلام،‌ لرستان، نوار غربی اصفهان،‌ شمال شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا جمعه شدت بارش‌ها در لرستان، نوار غربی اصفهان، شمال شرق خوزستان،‌ چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، همدان، مرکزی، البرز و تهران است.

روزهای یکشنبه و دوشنبه در شمال غرب، شمال شرق، دامنه‌های زاگرس جنوبی، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از جنوب کشور بارش پیش‌بینی شده است. همچنین امروز برای نوار شمالی کشور و جمعه برای دامنه‌های البرز و شمال شرق افزایش نسبی دما بین 6 تا 12 درجه روی خواهد داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ 21 فروردین 99، کد مطلب: 1597915: www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین