پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۵۲۹
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد با بیان اینکه روز چهارشنبه هوای یزد سردتر خواهد شد، عنوان کرد: هوای یزد صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در اواخر وقت با کاهش دما و یخبندان خواهد بود.

شعارسال: سیدعباس میرحسینی با اشاره به اینکه هوای یزد نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات به ویژه از بعدازظهر با وزش باد شدید همراه است، اظهار داشت: در برخی نقاط بارش برف و باران و در اواخر وقت کاهش دما و مه آلودگی را در اکثر نقاط استان شاهد خواهیم بود.

 

وی با بیان اینکه دمای هوای یزد روز (سه‌شنبه) در سردترین ساعات به صفر درجه و در گرم‌ترین ساعات به شش درجه می‌رسد، افزود: دمای هوا امروز در سردترین نقطه استان (گاریز) به ۹- درجه خواهد رسید.

 

میرحسینی یادآور شد: اغلب نقاط استان امروز در سردترین ساعات دمای صفر درجه و زیر صفر درجه را تجربه خواهند کرد.

 

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد با بیان اینکه روز چهارشنبه هوای یزد سردتر خواهد شد، عنوان کرد: هوای یزد صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در اواخر وقت با کاهش دما و یخبندان خواهد بود.

 

میرحسینی اظهار داشت: دمای هوای یزد فردا در سردترین ساعات با دو درجه کاهش به ۲- درجه می‌رسد و سایر مناطق استان از جمله ابرکوه، اردکان، اشکذر، بهاباد، تفت، مروست و هرات دمای هوا بین ۲- تا ۵- را شاهد خواهند بود.

 

وی افزود: فردا نیز سردترین نقطه استان یزد گاریز است که دمای هوا در این منطقه به ۱۲- درجه می‌رسد.

 

میرحسینی با اشاره به اینکه کمینه هوا شب گذشته در گاریز و سبزدشت به ۱۴- درجه نیز رسیده است، افزود: دمای هوا در ده بالا، بیداخوید و نصرآباد نیز به ۱۳- درجه، در نیر به ۱۲- درجه و در طزرجان به ۹- درجه رسیده است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت میرنیوز ، تاریخ انتشار: 24دی1398، کدخبر: 4505: mirnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین