پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۹۹۴
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵
یکی ازمهمترین عواملی که موجب قطعی جاده های روستاهای بخش دیشموک شده خاکی بودن مسیر است که بارش برف تردد در این مسیر های را برای وسایل نقلیه نیز سخت و دشوار می کند.

شعار سال:یکی ازمهمترین عواملی که موجب قطعی جاده های روستاهای بخش دیشموک شده خاکی بودن مسیر است که بارش برف تردد در این مسیر های را برای وسایل نقلیه نیز سخت و دشوار می کند.

 بارش باران در سراسر کشور و همچنین استان کهگیلویه و بویر احمد موجب خوشحالی مردم خصوصا کشاورزان شده است.

میزان بارش برف در استان کهگیلویه و بویر احمد امروز به اوج خود رسیده و این مسئله باعث تعطیلی بسیاری از مدارس شهری و روستایی در رده های ابتدایی شده است.

در شهرستان کهگیلویه و در بخش دیشموک نیز شرایط جوی مناسب نبوده و بارش برف باعث مسدود شدن مسیر 15 روستای این بخش شده است که به همین دلیل مدارس این روستا ها در مقطع های ابتدایی تعطیل اعلام شد ولی در شهر دیشموک در مقاطع ابتدایی تعطیلی وجود ندارد.

به غیر از مسیرهای روستایی، مسیر جاده تنگ جویل که راه ارتباطی استان خوزستان و دیشموک به حساب می آید با وجود اینکه هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده است، مسدود شده و امکان تردد در این مسیرنیز برای مسافرین وجود ندارد.

یکی ازمهمترین عواملی که موجب قطعی جاده های روستاهای بخش دیشموک شده خاکی بودن مسیر است که بارش برف تردد در این مسیر های را برای وسایل نقلیه نیز سخت و دشوار می کند.

حبیبی بخشدار بخش دیشموک در این زمینه گفت: بارش برف موجب مسدود شدن راه های برخی از روستاهای دیشموک شده است که راهداری شهرستان کهگیلویه در همین راستا به همراه برخی از وسایل نقلیه سنگین برای بازگشایی مسیرها به این بخش آمده است که امیدواریم هر چه سریعتر این مسیرها باز شوند.

وی در مورد تعطیلی مدارس دربخش دیشموک گفت: همان طور که قبلا نیز اعلام شده بود مدارس روستاهای بخش دیشموک در مقطع ابتدایی تعطیل اعلام شده اما در شهر دیشموک همه مدارس دایر هستند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه تحلیلی صبح زاگرس،تاریخ انتشار:21دی1398،کد خبر:142348،sobhezagros.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین