پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۱۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: هم‌اینک یک فروند چرخبال هلال احمر در شهرستان چابهار و یک چرخ بال هوانیروز در شهرستان کنارک در حال خدمت رسانی و ارزیابی مناطق سیل زده هستند.

شعار سال: حسن مصفا روز یکشنبه اظهار داشت: ۲ فروند چرخ بال هلال احمر نیز با توجه به شرایط جوی منطقه در انتظار اعزام از زاهدان به سمت دلگان هستند.

وی ادامه داد: هم‌اینک شرایط منطقه در حال ارزیابی است و به محض قطع شدن باران و فروکش کردن سیلاب امداد رسانی زمینی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: تا این لحظه مشکل خاصی از منطقه مخابره نشده و کار امداد رسانی در جنوب سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

بر اساس گزارش هواشناسی سامانه بارشی که از روز جمعه وارد سیستان و بلوچستان شده و تا امروز /یکشنبه/ در منطقه فعال است بارش‌های قابل توجهی به همراه دارد به طوریکه بیشینه بارش‌ها به صورت نقطه‌ای در برخی نقاط خاص در غرب و جنوب غرب استان به بیش‌از ۱۵۰ میلی‌متر رسیده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایرنا، تاریخ انتشار: 22 دی 1398، کدخبر: 83630861، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
0
0
کار امداد رسانی در جنوب سیستان و بلوچستان در حال انجام است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین