پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۵۵۴۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
مدتی است که دیگر آمارهای مربوط به تورم، رشد اقتصادی، جزئیات درآمد مالیاتی و قیمت هفتگی اقلام توسط بانک مرکزی منتشر نمی‌شود. اما به جز این، دیگر چه آمارهایی چند وقتی است منتشر نمی‌شوند؟

شعارسال: مدتی است برخی آمارهای اقتصادی که سابق بر این منتشر می‌شدند، دیگر منتشر نمی‌شوند. مثلا آمار تورم به دلیل اختلافات مرکز آمار ایران و بانک مرکزی دیگر توسط بانک مرکزی منتشر نمی‌شود.

آمارهای مربوط به جزییات صادرات غیرنفتی و واردات ایران نیز توسط گمرک طبق روال قبل منتشر نمی‌شود که اخیرا پدرام سلطانی، نائب رئیس سابق اتاق بازرگانی ایران علت آن از زبان مسوولان احتمال سوءاستفاده دشمنان عنوان کرد بود.

درباره آمار تعطیلی بنگاه‌های اقتصادی هم یلدا راهدار، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اعلام کرده بود که دیگر این آمار محرمانه شده است. اطلاعات و آمارهای اقتصادی دیگری نیز هرکدام به دلایلی چند وقتی است که دیگر به صورت رسمی منتشر نمی‌شوند. جزئیات بیشتر در این باره را می‌توانید در اینفوگرافیک زیر مشاهده کنید.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تجارت نیوز، تاریخ انتشار: 23دی1398  ، کدخبر: 422989: tejaratnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۵
0
0
تعداد مشترکین برق و گاز و اب در هر شهر و تعداد واحد مسکونی که شهرداری ها برای ان پایانکار صادر میکنند سالانه اعلام نمیشود ایا این امار هم محرمانه است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین