پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۶۹۸۴
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
بیماری ویروسی لکه سفید میگو در کشور که به عنوان یکی از بیماریهای اصلی میگوهای پرورشی اس و سالانه خسارات زیادی به صنعت پرورش میگوی کشور وارد می‌‎نماید. از سال 1381 خورشیدی تاکنون، رخدادهای متعددی از بیماری در مجتمعهای پرورش میگو گزارش شده است.

شعارسال: «دکتر امرالله قاجاری» مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان این سازمان گفت: با توجه به شیوع مجدد این بیماری در سال جاری و لزوم همکاری همه جانبه در جهت پیشگیری و کنترل بیماری، سازمان دامپزشکی کشور نسبت به بازنگری برنامه‌ها و ضوابط بهداشتی اقدام کرد و "برنامه ملی راهبردی کنترل بیماری لکه سفید میگو در ایران" را در 5 محور مراقبت، تشخیص، پیشگیری و کنترل، آموزش و ترویج و ارزیابی تدوین کرد.

وی با بیان اینکه این برنامه طی برگزاری جلسات کارشناسی متعدد با سازمان شیلات ایران، مؤسسه تحقیقات علوم شیلاتی کشور، مؤسسه آموزش و ترویج کشاورزی، نمایندگان مراکز تکثیر و مزارع پرورش میگو و کارشناسان و صاحب نظران این صنعت، نهایی گردید، افزود: پس از تأیید ریاست سازمان دامپزشکی کشور، جهت بهره برداری و اجرا به مدیران کل دامپزشکی استان های ذیربط ابلاغ گردید.

برای مشاهده متن کامل این برنامه کلیک نمایید (۱۳۸ صفحه).                           

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت حکیم مهر، تاریخ انتشار: 2بهمن1398، کدخبر: 55058: hakimemehr.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین