پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۹۵
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تلاش‌های دولت در حوزه فرهنگ و هنر در طول ۳ سال گذشته در هفته دولت به سمع و نظر مردم می‌رسد.

شعارسال:حسین نوش‌آبادی با تقدیر از مسئولان برگزارکننده نمایشگاه هفته فرهنگی استان لرستان در تهران اظهار داشت: در آستانه هفته دولت برگزاری چنین نمایشگاهی که حاصل زحمات و تلاش‌های مسئولان استان لرستان است قابل‌تقدیر است.

وی به نمایش گذاشتن بخشی از توانمندی‌های مردم استان لرستان در این نمایشگاه را اقدامی درخور توصیف کرد و افزود: این اتفاق جلوه‌ای کوچک از موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها، ارزش‌ها، سنت‌ها و آئین مردم لرستان را به نمایش گذاشته است چرا که استان لرستان را همواره به‌ عنوان منطقه‌ای هنرمند، صنعتگر و سخت‌کوش با انسان‌های فرهیخته‌ای که در طول تاریخ ارزش‌ها را برای ایران اسلامی خلق کرده‌اند، می‌شناسند.

سخنگوی وزارت ارشاد با بیان اینکه اقوام ساکن در استان لرستان از جمله اقوام ریشه‌دار، بزرگ و فرهیخته ‌ایران اسلامی هستند، عنوان کرد: برگزاری این‌گونه نمایشگاه‌ها در ارائه ارزش‌ها و توانمندی‌ها و تقویت حس همبستگی و هویت ملی بسیار مهم و کارساز است که شاهد استقبال شهروندان تهرانی از برگزاری این نمایشگاه و آشنایی آن‌ها با آئین‌های ویژه استان لرستان هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در هفته دولت امسال بیان کرد: با توجه به نام‌گذاری یک روز در این هفته به نام فرهنگ و دولت حضور مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر کشور و اجرای برنامه‌های متنوع تدارک دیده‌ شده است.

نوش‌آبادی خاطرنشان کرد: این هفته فرصتی مغتنم در راستای نمایش دستاوردهای دولت و به‌ نوعی بیان‌ کننده تلاش‌های دولت در حوزه فرهنگ و هنر در طول 3 سال گذشته است که به سمع و نظر مردم می‌رسد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 28مرداد1395، کدخبر: 1161230: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین