پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۷۹۸۸
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: گزارش کمیسیون تلفیق تا هفته آینده اعلام می‌شود و نمایندگان برای ارائه پیشنهادات ۱۰ روز فرصت دارند.

شعار سال: اسدالله عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران در مورد جلسات مجلس و زمان بررسی لایحه بودجه ۹۹ در صحن علنی گفت: امروز پایان کار مجلس در ماه بهمن است و گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه تا هفته آینده اعلام می‌شود، نمایندگان به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا پیشنهادات خود را به کمیسیون اعلام کنند.

او افزود: در پنجم اسفندماه ابتدا رئیس دیوان محاسبات کشور گزارش تفریغ بودجه سال ۹۸ را اعلام خواهد کرد و سپس گزارش بودجه سال ۹۸ مجلس در صحن علنی قرائت می‌شود.

سخنگوی هیات رئیسه با اشاره به اقدامات و مصوبات مجلس دهم تصریح کرد: تاکنون در مجلس دهم بیش از ۱۷۵ قانون تصویب کرده ایم و می‌توان آنها را از طریق مرکز پژوهش‌ها و گزارشی که از سوی مجلس ارائه می‌شود، مشاهده کرد، تعداد استیضاح‌های انجام شده در این دوره از مجلس ۶ مورد بوده که ۲ مورد منجر به عدم اعتماد شده است، تعداد تحقیق و تفحص‌ها ۱۲ بوده و برخی از آنها در فرآیند رسیدگی قرار دارند، مجلس هم در بُعد قانونگذاری و نظارت توانست دراین دوره بیش از دوران گذشته در زمینه‌های مختلف مانند موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی ورود کرده و توانست آن را کنترل کند.

عباسی تاکید کرد: در مورد توجه به توسعه روستاها، اعتبارات مناسبی را با اذن مقام معظم رهبری تامین کرد و در مورد توسعه روستا‌ها پیشرفت مناسبی انجام شد. مجلس دهم در مورد مالیات بر ارزش افزوده، پولشویی و مسائل و ارتباطات بین المللی توانست قوانین خوبی را تصویب کند و امیدواریم مردم از عملکرد مجلس با توجه به ظرفیت زمان و موقعیت زمانی و ماموریت و وظایف نمایندگان رضایت داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 8 بهمن 1398، کدخبر: 7226314، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین