پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۱۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
بر اساس گزارش رویترز ، شرکت خودروسازی تویوتاموتورز ژاپن روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که کارخانه‌های خود را در چین تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا تا تاریخ ۹ فوریه تعطیل خواهد کرد.
شعارسال:  تویوتاموتورز به دنبال شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در چین، کارخانه‌های خود را در این کشور تعطیل کرد.
 
به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش رویترز ، شرکت خودروسازی تویوتاموتورز ژاپن روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که کارخانه‌های خود را در چین تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا تا تاریخ ۹ فوریه تعطیل خواهد کرد.
 
هم‌زمان با گسترش و شیوع ویروس کشنده و خطرناک جدید موسوم به کروناویروس که تاکنون در چین منجر به کشته شدن حدود ۱۳۰ نفر شده و حدود ۶۰۰۰ نفر را نیز در شهر و کشورهای مختلف مبتلا کرده است، بسیاری از کشورهای جهان به شهروندان خود هشدار داده‌اند که از هرگونه سفر به چین و مناطق شرق آسیا خودداری کنند.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  ایسنا  ،تاریخ انتشار: 9  بهمن    1398،کدخبر: 98110906401  ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین