پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۵۸۶۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
در حالی که جهان نگران عواقب گسترش ویروس مرگبار کروناست، وزیر بازرگانی کابینه ترامپ گفت، شیوع این ویروس برای اقتصاد کشورش مفید است.

شعار سال:در حالی که جهان نگران عواقب گسترش ویروس مرگبار کروناست، وزیر بازرگانی کابینه ترامپ گفت، شیوع این ویروس برای اقتصاد کشورش مفید است.

در حالی که شیوع ویروس مرگبار "کرونا" یک نگرانی جهانی جدی ایجاد کرده، وزیر بازرگانی دولت آمریکا گفته است، این ویروس می‌تواند برای اقتصاد کشورش مفید باشد.

 به نقل از سی‌ان‌ان، " "ویلبر راس" وزیر بازرگانی 82 ساله آمریکا در اظهاراتی جنجالی گفت:" گسترش این ویروس در سطح جهان می‌تواند برای اقتصاد آمریکا مفید باشد..چون این امر می‌تواند به تسریع بازگشت شغل‌ها به آمریکای شمالی کمک کند."

این وزیر کابینه ترامپ که با شبکه "فاکس بیزنس" مصاحبه می‌کرد گفته است:" نمی‌خواهم در مورد این بیماری بسیار تاسف‌آور و وخیم شادمانی کنم.. (اما) واقعیت این است که این مساله باعث می‌شود که در مورد زنجیره تأمین محصولات فکر شود ... بنابراین فکر می‌کنم این مساله به تسریع در بازگشت شغل‌ها به آمریکای شمالی کمک خواهد کرد..بخشی از این شغل‌های جدید در آمریکا و بخشی هم می‌توانند در مکزیک باشند."

اظهارات وزیر بازرگانی آمریکا درباره منفعت اقتصادی ویروس کرونا برای آمریکا با انتقاد و واکنش گسترده محافل مخالف دولت در آمریکا مواجه شده است.

از این رو وزارت بازرگانی آمریکا ساعاتی پس از واکنش‌های منفی به این مصاحبه با صدور بیانیه‌ای تلاش کرد سخنان وزیر بازرگانی آمریکا را اصلاح کند.

این وزارت‌خانه در بیانیه خود تاکید کرد:" ویلبر راس (در مصاحبه) گفته، قدم نخست تحت کنترل در آوردن این ویروس و کمک به قربانیان این بیماری است."

گسترش ویروس کرونا از شهر ووهان در چین به دیگر نقاط این کشور و بیش از 22 کشور جهان زنگ‌های خطر را برای جهان به صدا در آورده و بسیاری از کشورها تدابیر خاصی را برای در ایمن ماندن و تحت کنترل درآوردن این ویروس خطرناک اتخاذ کرده‌اند.

همچنین سازمان بهداشت جهانی دیروز برای سرعت شیوع این ویروس وضعیت اضطراری جهانی اعلام کرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری عصر ایران،تاریخ انتشار:11بهمن1398،کدخبر:711526،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Poland
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
0
0
اینا دیگه چقدر عوضین روحانی میخاد با اینا مذاکره کنه ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
0
0
امیدوارم این بیماری هر چه زودتر امریکا رو بگیره اون وقت میگیم برای اقتصاد امریکا خوب خواهد بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین