پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۸۷۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
وزیر محترم بهداشت ، پیام پایین را در شبکه اجتماعی پخش کرده است. برای راستی آزمائی به شماره فوف زنگ زدیم و نفر 20 در پشت صف بودیم. سوال این است که آیا واقعا این شیوه اطلاع رسانی درست است؟

شعار سال: داخلی 6 را گرفتیم و منتظر پاسخ اپراتور ماندیم. اعلام شد که نفر 20 هستیم . منتظر ماندیم تا نوبت به ما برسد. دقیقا نیم ساعت طول کشید(ساعت 2 تا 2 و نیم عصر).

خوشبختانه آقای پاسخگو خیلی خوش اخلاق و در عین حال بشدت خسته بود. گفتند در حال حاضر فقط چهار نفر هستند و انتظار این حجم تماس را نداشتند.

ما هم پرسیدیم که: بغیر از ضدعفوفی هواپیما و تب سنجی در فرودگاه، آیا ضرورت ندارد که افراد به ظاهر سالم بجای قرنطینه ، مبتنی بر کد ملی و شماره تماس،حداق دو هفته رصد شوند؟

آیا ضرورت ندارد که رانندگان ترانزیت و خدمه کشتی و رانندگان وارد شده به کشور، مبتنی بر یک سامانه خاص تا دو هفته رصد شوند؟

در خصوص ضدعفونی اماکن عمومی با تاکید بر اماکن زیارتی پرسیدیم و ضرورت ها و نیاز فوری به این کار ؟
در نهایت پرسیدیم که آیا ضرورت ندارد که چند بیمارستان خاص در تهران و مراکز استان ها ، مجهز به بخش ویژه برای مقابله و درمان کرونا شوند؟

جالب بود که با متانت خاص به تمام سوالات پاسخ مثبت و در عین حال سیاسی داد(شاید وقتی بیان شد خبرنگار شعار سال هستیم، جنبه محافظه کارانه را در پیش گرفته بود) ، بالاخره متوجه نشدیم که پاسخ مان واقعا آری است یا خیر؟

در نهایت پیشنهاد داد که با مدیر کل مرکز مدیریت بیماری های واگیردار وزارتخانه یک مصاحبه تدارک بدهیم.
ضمن تشکر از این پاسخگوی خوب و آرزوی سلامت برای وی، سوالات مان را در قالب این گزارش، مجددا مطرح کردیم و انتظار داریم که وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ، بشکل خاص به آنها بپردازد.

تیتر خبر هم هیچ سنخیتی به پیام وزیر نداشته و صرفا برای ایجاد تمرکز و جلب توجه افکار عمومی و همچنین افزایش توجه احتمالی وزیر محترم به این خبر، انتخاب شده است .

مجددا از زحمات وزیر و همکاران محترم شان در بخش های گوناگون وزارتخانه به جهت اطلاع رسانی( بغیر از مدیر روابط عمومی شون) و بشکل خاص عزیزان کد 6 سامانه 190 ، تشکر می کنیم. خدا قوت

 

آقای وزیر بهداشت ،کرونا عمه داره؟

اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
واقعا جای تاسف دارد. انگار که نویسنده امروز را می دیده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین