پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۲۰۲
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
نامزد‌ انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: سیستم تأمین مالی تبلیغات انتخاباتی ما به طور فزاینده از سوی میلیاردر‌ها و گروه های دارنده منافع خاص کنترل می‌شود.
توئیت طعنه آمیز سندرز درباره دموکراسی آمریکایی

شعار سال: برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت و یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در حساب توئیتری خود، نوشت: سیستم تأمین مالی تبلیغات انتخاباتی ما به طور فزاینده از سوی میلیاردر‌ها و (گروه های) دارنده منافع خاص کنترل می‌شود. ما باید با این روند حرکت به سمت الیگارشی بجنگیم. آینده دموکراسی ما در معرض خطر است.

نظرسنجی: سندرز از شانس بیشتری برای پیروزی در نیوهمپشایر برخوردار است
به گزارش شبکه سی ان ان و بر اساس نظرسنجی صورت گرفته از سوی این شبکه، ۲۸ درصد از رای دهندگان دموکرات در ایالت نیوهمپشایر گفته اند به برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت رای خواهند داد، ۲۵ درصد هم اظهار داشته اند که از بوتیجیج شهردار سابق ساوث بند ایندیانا پشتیبانی خواهند کرد، طبق این نظرسنجی، ۱۱ درصد گفته اند به جو بایدن معاون رئیس جمهور پیشین و ۹ درصد به الیزابت وارن سناتور ماساچوست رای خواهند داد.

 

سندرز: جمهوری خواهان جرات برکناری ترامپ شیاد را نداشتند
برنی سندرز، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در رشته توئیت‌هایی به بازتاب اظهارات خود در مناظره انتخاباتی گذشته پرداخت.
سندرز در بخشی از رشته توئیت‌های خود با موضوع مناظره انتخاباتی شب گذشته که میان نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برگزار شد، در هجمه به قشر میلیاردر این کشور نوشت: "سوال بزرگ مناظره امشب: آیا شما حامی قشر کارگر این کشور هستید؟ آیا مایل هستید در مقابل طمع و فساد طبقه میلیاردر بایستید؟ می‌دانم که من هستم." وی در توئیتی دیگر نوشت: "بر خلاف بوتیجیج، من ۴۰ میلیاردر ندارم که از صنعت داروسازی و وال استریت به کارزارم کمک کنند. ما یک و نیم میلیون آمریکایی پرتلاش داریم که خواهان تغییر واقعی هستند."

سندرز همچنین در اشاره به رای سنا به تبرئه دونالد ترامپ نوشت: "جمهوری خواهان در سنا بهتر می‌دانند، می‌دانند که ترامپ شیاد و متقلب بود، و آنان جرات رای به برکناری او را نداشتند." وی همچنین به موضوع جنگ عراق پرداخته و نوشت: "من با دقت زیاد به استدلال‌ها برای جنگ عراق گوش دادم. به این نتیجه رسیدم که بوش، چنی و دیگران بی شرمانه دروغ می‌گفتند. من فقط علیه جنگ رای دادم، من به هدایت مخالفان کمک کردم."

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 19 بهمن 98، کد مطلب: 2641297: www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین