پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۴۱۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، می‌گوید آقای ترامپ از موقعیت خود برای منافع شخصی سوء‌استفاده کرده و به امنیت ملی آمریکا آسیب رسانده است به همین دلیل این مجلس مراحل طرح استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، را پیش می‌برد.

شعار سال : نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، می‌گوید آقای ترامپ از موقعیت خود برای منافع شخصی سوء‌استفاده کرده و به امنیت ملی آمریکا آسیب رسانده است به همین دلیل این مجلس مراحل طرح استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، را پیش می‌برد.

به گزارش ایسنا به نقل از بی بی سی این تحول یک روز پس از آن اتفاق افتاد که سه متخصص قانون اساسی آمریکا روز چهارشنبه (۴ دسامبر) دربرابر کمیته قضایی مجلس آمریکا تصریح کردند که اقدامات دونالد ترامپ او را مستوجب برکناری از ریاست جمهوری می‌کند.

این سه استاد دانشگاه گفته‌اند تلاش رییس جمهوری آمریکا برای کمک گرفتن از اوکراین برای امتیازگیری سیاسی جرم است.

آنها آقای ترامپ را به اخلال در برقراری عدالت نیز متهم کردند.

تحقیقات برای استیضاح دونالد ترامپ ماه سپتامبر پس از آن آغاز شد که یک افشاگر داخلی درباره مکالمه تلفنی آقای ترامپ و رییس جمهوری اوکراین به کنگره شکایت کرد.

به نظر می‌رسد در این گفتگوی تلفنی رییس جمهوری آمریکا ارسال کمک نظامی به اوکراین را به موافقت دولت این کشور با انجام تحقیقاتی علیه جو بایدن و پسرش مشروط کرده است که نتایج آن به نحوی به پیروزی آقای ترامپ در انتخابات کمک کند.

 

شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار 14 آذر 98 ، کد خبر : 98091410468 ، isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین