پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۵۳
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
قرعه اولین سوال مجلس دهم ازدولت یازدهم به نام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درآمد و پاسخ‌های فرهادی اگرچه به رسایی فریادهای هاجر چنارانی برای طرح سوال نبود اما پس از توضیحات وزیر و پا درمیانی جمعی از نمایندگان مجلس، موضوع ختم به خیر شد و نماینده نیشابور و فیروز از توضیحات فرهادی قانع شد.

شعار سال: هاجر چنارانی در سوالی از وزیر علوم پرسید: چرا مدرسین و اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای پس از انتقال از آموزش و پرورش به وزارت علوم، تعیین تکلیف نمی‌شوند.

محمد فرهادی نیز در پاسخ گفت: استخدام نیروهای حق‌التدریسی آموزش و پرورش، ربطی به وزارت علوم ندارد.

وی تاکید کرد:‌ در حال حاضر نیز به دلیل فقدان ردیف استخدامی و بودجه‌ای جذب حق‌التدریسی ‌ها در وزارت خانه محل قانونی ندارد.

پس از توضیحات آرام وزیر علوم در مقابل فریادهای هاجر چنارانی وی به شرط حل مشکل جذب حق‌التدریسی ‌ها در وزارت علوم طی چند ماه آینده اعلام کرد از پاسخ‌های محمد فرهادی قانع شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران«ایسنا»، تاریخ انتشار 31 مرداد 95 ، کد مطلب: 95050119724: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین