پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۳۱۳
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
شوراي نگهبان طرح الحاق یک تبصره به ماده ۱۷ قانون تعيين تكليف استخدامی معلمين حق‌التدريس و آموزشياران نهضت سوادآموزی را مغاير با موازين شرع و قانون اساسی ندانست.

شعارسال : طرح الحاق يك تبصره به ماده ۱۷ قانون تعيين تكليف استخدامي معلمين حق‌التدريس و آموزشياران نهضت سوادآموزي در وزارت آموزش و پرورش، مصوب جلسه مورخ ۲۸ مرداد ماه ۱۳۹۴ مجلس شوراي اسلامي در جلسه مورخ ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ شوراي نگهبان مورد بحث و بررسي قرار گرفت كه مغاير با موازين شرع و قانون اساسي شناخته نشد.

بر اساس ماده واحده تصویب شده در این طرح، «وزارت آموزش و پرورش مکلف است، فقط معلمان پیش‌دبستانی و نیروهای خرید خدمات آموزش و پرورش را که قبل از تصویب قانون الحاق دو تبصره به ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش تاریخ ۹۱.۷.۲۶ با آموزش و پرورش همکاری داشتند، به منظور تامین نیروی حق‌التدریس با توجه به رشته تحصیلی مقطع حداقل کاردانی، جنسیت، نیاز منطقه‌ای و سنوات همکاری با آن وزارتخانه بدون الزام به رعایت ماده ۸ این قانون به کار گیرد و استفاده از سایر نیروها در این زمینه ممنوع است. بار مالی این قانون در حد سقف حق‌التدریس سالانه و از محل حق‌التدریس پرداختی به معلمان رسمی و خروج بازنشستگان آموزش و پرورش تامین می‌شود».

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت تابناک تهران ، تاریخ انتشار پنجشنبه 05 شهریور 1394 ، کد مطلب : 84175 : www.tabnaktehran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین