پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۵۶۲
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۴
هادی حق شناس صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مشارکت مردم استان در 6 حوزه انتخابیه استان گلستان 58 درصد بود که بالاتر از میانگین کشوری است.
شعارسال:  استاندار گلستان اسامی ۴ نماینده استان در مجلس یازدهم را به صورت قطعی اعلام کرد.
 
هادی حق شناس صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مشارکت مردم استان در 6 حوزه انتخابیه استان گلستان 58 درصد بود که بالاتر از میانگین کشوری است.
 
وی گفت: در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا کار شمارش و جمع‌بندی آرا همچنان ادامه دارد و تلاش می‌کنیم تا قبل از ظهر آمار نهایی را اعلام کنیم. پیش بینی می‌کنیم انتخابات در حوزه گرگان و آق‌قلا به دور دوم کشیده نشود.
 
استاندار همچنین اعلام کرد: امان قلیچ شادمهر از حوزه انتخابیه گنبدکاووس، غلامعلی کوهسازی از حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان و رحمت الله نوروزی از حوزه انتخابیه علی آبادکتول به صورت مستقیم به مجلس یازدهم راه یافتند.
 
وی هم چنین گفت: در حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان نیز انتخابات به دور دوم کشیده شد و رقابت بین عبدالجلال ایری و رجب محمد آبادی ادامه خواهدداشت.
 
استاندار افزود: در حوزه انتخابیه مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه نیز رضا آریان‌پور به عنوان منتخب قطعی مردم این منطقه به مجلس یازدهم راه یافته است.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری    تسنیم ،تاریخ انتشار: 3  اسفند 1398،کدخبر:    2208385 ،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین