پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۷۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲
یک پژوهشگر اقتصاد انرژی با تاکید بر بی برنامه‌گی مصرف انرژی در ایران گفت: اولویت اصلی کمیسیون انرژی مجلس یازدهم جداکردن درآمدهای نفتی از بودجه باید باشد.

شعار سال: جواد نوفرستی گفت: مدیریت مصرف انرژی سال ها در کشور مورد غفلت بوده است. در حالی که دولت بیشتر بر روی تولید و استخراج منابع انرژی تمرکز دارد، اما متاسفانه هیچ توجهی به هدر رفت انرژی در کشور نمی شود.

وی در ادامه گفت: در حالی که ارزان ترین و بهترین منبع تامین انرژی  بهینه سازی مصرف انرژی است؛ اما به این راهکار تا کنون توجه کافی نشده است.

این کارشناس انرژی با تاکید براینکه  ایران همچنان در مصرف انرژی بدون برنامه است گفت: برای اصلاح ساختاری انرژی در کشور امیدی به مجلس و به خصوص کمیسیون انرژی مجلس فعلی نبود. امیدوارم مجلس آینده در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی خوب عمل کند.

این پژوهشگر اقتصاد انرژی در پایان گفت: با توجه به مشکلات فروش نفت که برای ایران ایجاد شده است؛ کشور باید به سمت جدا کردن بودجه از درآمدهای نفتی حرکت کند. کمیسیون انرژی مجلس آینده باید بتواند در این رابطه راهکارهای مناسبی را ارائه کند.  

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ 5 اسفند 98، کد مطلب: 473858: www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
0
0
چی در ایران برنامه داره که این موضوع برنامه داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین