پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۰۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
رئیس سازمان هواشناسی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۵.۵ میلیمتر بارش در ایستگاه مهرآباد تهران ثبت شده است. این ایستگاه در سال ۱۹۵۱ تاسیس شده و این برای نخستین بار است که چنین رکوردی ثبت کرده است.

شعار سال: سحر تاج‌بخش، ‌ضمن بیان اینکه از فعالیت سامانه بارشی طی عصر امروز (۷ اسفند) کاسته می‌شود، اظهار کرد: سامانه بارشی کماکان تا عصر در نیمه غربی کشور و دامنه‌های زاگرس فعال است و فردا نیز به صورت پراکنده بارش‌هایی را در تهران و نیمه غربی کشور خواهیم داشت.

به گفته تاج‌بخش از عصر امروز تمرکز تمرکز سامانه بارشی در شمال شرق کشور، خراسان شمالی و خراسان رضوی است.

رئیس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه سامانه بارشی جدیدی طی هفته آینده به کشور وارد خواهد شد، افزود: این سامانه بارشی فعالیت شدیدی نخواهد داشت و بر اساس پیش‌بینی‌ها بارشی در حد جاری شدن سیل نخواهد داشت.

تاج‌بخش در پایان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه مهرآباد تهران با ۵۵.۵ میلیمتر بارش رکورد ۶۹ ساله خود را زد. پیش از این رکورد ۲۴ ساعته این ایستگاه ۵۰ میلیمتر بارش بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ: 07 اسفند 98، کد خبر: 969972، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین