پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۰۲۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: برای نگهداری از چهار گروه از بیماران مبتلا به کرونا در شهرستان اصفهان سه مرکز نقاهتگاهی راه‌اندازی می‌شود.
شعار سال: علی هاشمی با بیان اینکه صبح امروز نخستین جلسه قرارگاه ایجاد و تجهیز نقاهتگاه‌های مخصوص بیماران آلوده به ویروس کووید ۱۹ در اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد سه نقاهتگاه در شهرستان اصفهان برای نگهداری از چهار گروه افراد مبتلا به کرونا راه‌اندازی شود.

وی ادامه داد: این مراکز تنها پذیرای افرادی است که امکان نگهداری در خانه برای آن‌ها وجود ندارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه هر فرد به مدت ۱۴ روز در نقاهتگاه نگهداری می‌شود، اضافه کرد: این نقاهتگاه‌ها در سه نقطه شهر اصفهان و برای خانم‌ها و آقایان به صورت جداگانه راه‌اندازی می‌شود.

وی به همکاری شهرداری اصفهان، سپاه، ارتش، بسیج جامعه پزشکی، نیروی انتطامی دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش برای راه‌اندازی نقاهتگاه‌های بیماران کرونایی اشاره کرد و افزود: از خیران نیز درخواست داریم برای تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری بیماران در این نقاهتگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

هاشمی اضافه کرد: در گام نخست تنها راه اندازی این نقاهتگاه‌ها در شهر اصفهان در دستور کار است و برای دیگر شهرستان‌ها تصمیم‌گیری نشده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری 55 آنلاین، تاریخ 18 اسفند 98، کد مطلب: 139051: www.55online.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین