پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۴۵۵
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۸
استاندار اصفهان گفت: تاکنون هیچگونه پولی در قالب وجه نقد، اعتبار، فروش اوراق و امثال آن در خصوص مدیریت بیماری کرونا به استانداری اصفهان تخصیص نیافته است.
شعارسال: تاکنون بودجه‌ای برای مدیریت بیماری کرونا به استانداری اصفهان تخصیص نیافته است
 
استاندار اصفهان گفت: تاکنون هیچگونه پولی در قالب وجه نقد، اعتبار، فروش اوراق و امثال آن در خصوص مدیریت بیماری کرونا به استانداری اصفهان تخصیص نیافته است.
 
 عباس رضایی در حاشیه جلسه مجمع نمایندگان مجلس و اعضای ستاد استانی مدیریت کرونا با اشاره به پیش بینی تعدادی نقاهتگاه در نقاط مختلف استان توسط دانشگاه‌های علوم ‍پزشکی اصفهان وکاشان اظهار کرد: این نقاهتگاه‌ها مخصوص پذیرش بهبودیافتگان این بیماری از نزدیک‌ترین مناطق پیرامون نقاهتگاه‌هاست و قرار نیست بیماری از جایی دیگر پذیرش شود.
 
وی با اشاره به تلاش‌های رسانه‌های بیگانه و عناصر ضد انقلاب اضافه کرد: این رسانه‌ها با تغییر حقایق به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند و لذا شهروندان اطلاع رسانی صحیح، صریح و شفاف را از رسانه‌های رسمی کشور دنبال کنند
 
استاندار اصفهان همچنین در باره بودجه مقابله با کرونا گفت: تاکنون هیچگونه پولی در قالب وجه نقد، اعتبار، فروش اوراق و امثال آن در خصوص مدیریت بیماری کرونا به استانداری اصفهان تخصیص نیافته است؛ البته در کل کشور اعتباری بالغ بر ۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در خصوص مقابله با این بیماری در نظر گرفته شده که از طریق وزارت بهداشت و درمان در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور قرار می‌گیرد.
 
وی با اشاره به استقرار ۲ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و کاشان در استان اصفهان، اظهار کرد: این دانشگاه‌ها نیز از این اعتبار بی‌بهره نیستند و اعتبارات دریافتی خود را در حوزه هزینه‌های مصرفی در امر پیشگیری و مبارزه به کرونا صرف می‌کنند.
 
استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: البته برخی نهادها و دستگاه‌های استان و شهر اصفهان مانند شورای اسلامی و شهرداری اصفهان و برخی شهرهای دیگر و مجموعه‌های سپاه و بسیج به صورت داوطلبانه و اعتباراتی را برای مقابله با کرونا در نظر گرفته‌اند.
 
وی همچنین در دیدار مجمع نمایندگان مجلس و اعضای ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: استان اصفهان از اولین استان‌هایی بود که با تشکیل ستاد استانی فعالیت‌های خود را در قالب هفت کمیته اجتماعی، سلامت، پشتیبانی، حمل و نقل، عملیات روانی، اطلاع رسانی و قضایی دنبال کرد.
 
استاندار با اشاره به اقدامات این ستاد، نصب تب سنج در فرودگاه، زندان و برخی نقاط دیگر، غربالگری در ورودی‌های استان، حذف ارائه تسهیلات به مسافران نوروزی و توصیه به مسافرت نکردن به اصفهان، راه اندازی نقاهتگاه در برخی نقاط استان برای بهبود یافتگان و برخی اقدامات تامینی و حفاظتی دیگر را از جلمه مصوبات و اقدامات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا برشمرد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری   برنا   ،تاریخ انتشار:   21 اسفند 1398،کدخبر: 976250  ،www.borna.news
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین