پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۲۰۴۲
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱
دولت ها در سراسر جهان حمایت مالی حدود 8 تریلیون دلار که معادل با 9.5 درصد GDP جهانی است را در راستای مقابله با کرونا ویروس تعهد کرده اند، زیرا آنها در تلاش برای مهار کرونا ویروس و رونق بخشیدن به بازارهای مالی و مشاغل هستند. این گزارش به بررسی جزئیات هریک از این بستههای حمایتی که توسط دولت ها در اختیار کشورهای مورد مطالعه قرار گرفته، پرداخته است که میتواند مورد توجه سیاست گذاران و قانونگذاران قرار گیرد.

شعار سال :در گزارشی که توسط دکتر «بهرام شکوری» رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران تهیه شده است به بررسی تخصیص بودجه دولت‌ها به منظور کاهش اثرات منفی اقتصادی کرونا بر کشورهای جهان و ایران پرداخته شده است . در مقدمه این گزارش اینگونه آمده است:

دولت ها در سراسر جهان حمایت مالی حدود 8 تریلیون دلار که معادل با 9.5 درصد GDP جهانی است را در راستای مقابله با کرونا ویروس تعهد کرده اند، زیرا آنها در تلاش برای مهار کرونا ویروس و رونق بخشیدن به بازارهای مالی و مشاغل هستند. در میان آخرین اقداماتی که تا تاریخ 1 اردیبهشت ماه 1399 گزارش شده است، برخی از دولت ها بودجه های جدیدی را برای کمک های نقدی و مراقبتهای پزشکی اختصاص داده اند. در همین حال تعدادی از دولتها در حال برنامه ریزی اقدامات هدفمند مانند، معافیت مالیاتی و پشتیبانی از طریق وامها و تسهیلات بانکی هستند. همچنین تضامین بانکی سهم فزایندهای از کمک ها را شامل شده است. این گزارش به بررسی جزئیات هریک از این بسته های حمایتی که توسط دولت ها در اختیار کشورهای مورد مطالعه قرار گرفته، پرداخته است که میتواند مورد توجه سیاست گذاران و قانونگذاران قرار گیرد.

فایل کامل این گزارش را از اینجا بخوانید.

برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین