پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۸۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش مستقر در اصفهان از احداث بیمارستان صحرایی یکصد تخت‌خوابی برای خدمات رسانی مطلوب به بیماران کرونایی این استان خبر داد و گفت: عملیات ساخت این بیمارستان صحرایی توسط ارتش منطقه اصفهان به سرعت در حال انجام است و تا چند روز آینده به بهره برداری می‌رسد.
شعار سال: رحمانی با اشاره به تاکید فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص همکاری با نهاد‌های مسئول در امر خدمات رسانی به بیماران کرونایی منطقه اظهارداشت: عملیات احداث این بیمارستان به درخواست مسوولان بهداشت و درمان استان اصفهان و با حمایت ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری به تازگی در دستور کار قرار گرفت.

مجری عملیات احداث این بیمارستان صحرایی ادامه داد: سیستم بهداشتی و درمانی این مرکز درمانی با مجهزترین سامانه‌های موجود، از جمله تخت‌های مجهز، سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی و تصفیه هوا تجهیز شده است.
 
نقش‌آفرینی در زمینه مقابله و مدیریت ویروس کرونا
 
سرهنگ رحمانی ادامه داد: این مجموعه درمانی پس از تکمیل در اختیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار خواهد گرفت و با همکاری کادر درمانی ارتش و بیمارستان الزهرا (س) به بیماران خدمات ارایه می‌شود.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش اضافه کرد: امروز به یاری خدا، یگان‌های نیروی زمینی ارتش در اصفهان برای نقش‌آفرینی در زمینه مقابله و مدیریت ویروس کرونا و همکاری با مسئولان مستقیم آمادگی خوبی دارند.

وی اظهار کرد: ۲ پایگاه بزرگ و راهبردی هوانیروز ارتش در استان اصفهان همواره با بهره‌گیری از مجموعه ظرفیت‌های امکاناتی و انسانی خود در ارائه خدمات امدادی و مردم‌یاری پیشتاز بوده و به آن افتخار می‌کند.

بر اساس آخرین رنگ‌بندی همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ در استان اصفهان، شهرستان‌های برخوار، خوانسار، خور و بیابانک و آران و بیدگل در وضعیت نارنجی (پرخطر) و سایر شهرستان‌ها در وضعیت قرمز (بسیار پر خطر) قرار دارند.

از بین شهرستان‌های قرمز، اردستان، اصفهان، کاشان، بویین میاندشت، سمیرم، شاهین شهر و میمه، شهرضا، فریدن، فریدونشهر، گلپایگان، مبارکه، نایین و نطنز با تعداد بیشتر مراجعه و بستری بیماران کرونایی مواجه هستند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۴۳۵ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. بیماری کووید ۱۹ تاکنون جان ۶۷ هزار و ۱۳۰ نفر را در کشورمان گرفته است. یک میلیون ۷۹۷ هزار و ۳۱۹ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا نیز تاکنون در ایران بهبود یافته‌اند.

ارزیابی وزارت بهداشت نشان می‌دهد که هم‌اینک ۲۵۷ شهرستان از جمله مراکز همه استان‌ها و کلانشهر‌های ایران در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارند و وضعیت ۱۲۹ شهرستان نارنجی است. ۵۱ شهرستان کشور هم در وضعیت زرد و فقط ۱۱ شهرستان در وضعیت آبی شیوع ویروس همه‌گیر هستند.
 
جمعیت مبتلایان به کرونا

"پاندمی کرونا" تاکنون در سطح جهان نیز ۱۴۲ میلیون و ۹۶ هزار و ۷۵۱ نفر را بیمار کرده و جان سه میلیون و ۳۴ هزار و ۹۸۹ نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است. ۱۲۰ میلیون و ۵۳۱ هزار و ۶۸۵ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا هم تاکنون در سطح جهان درمان شده‌اند.

آمریکا در این میان با ۳۲ میلیون ۴۰۴ هزار ۴۶۳ بیمار کووید ۱۹ و ۵۸۱ هزار و ۶۱ قربانی ویروس کرونا، بیشترین آمار ابتلا و تلفات ناشی از پاندمی کرونا را در جهان به خود اختصاص داده است. پس از آمریکا کشور‌های هند، برزیل و فرانسه بیشترین شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا را دارند.

ایران بر اساس آخرین آمار‌های رسمی جایگاه پانزدهم را در جدول بیشترین جمعیت مبتلایان به کرونا در میان کشور‌های جهان دارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیدار نیوز، تاریخ انتشار: ۲اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: didarnews.ir، ۸۷۶۳۷
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۲
0
0
اصفهانی های عزیز خودشون خیلی در زمینه کرونا مراقبت هارو رعایت میکنن اما خب امان از مهمون های بی وقت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین