پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۶۵۲۴۷
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
معاون فرهنگی وزیر بهداشت از افزایش تشکیل پرونده‌هایی با موضوعات اخلاقی در کمیته‌های انضباطی دانشجویان علوم پزشکی خبر داد و گفت: شدیدترین احکام این کمیته تعلیق یا محرومیت یک یا دو ترم از تحصیل است.

شعار سال: دکتر سیما سادات لاری ضمن اعلام این خبر به شایع‌ترین علت حضور دانشجویان علوم پزشکی در کمیته‌های انضباطی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر بیشترین پرونده‌های کمیته‌های انضباطی دانشجویان علوم پزشکی با موضوعاتی نظیر مسایل اخلاقی، ضرب و شتم و تقلب آموزشی تشکیل می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر پرونده‌های دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی با موضوعاتی مربوط به مسایل اخلاقی در کمیته‌های انضباطی دانشجویان بیشتر شده است.

معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: اگر بخواهم بیشترین علت مراجعه به کمیته‌های انضباطی در دانشگاه‌های علوم پزشکی را مطرح کنم باید گفت "تخلفات آموزشی"، "مسایل اخلاقی" و "ضرب و شتم " به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم موضوع پرونده‌ها را تشکیل داده است.

دکتر لاری تاکید کرد: تاکنون در کمیته انضباطی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی حکمی مبنی بر اخراج دانشجویان صادر نشده و بیشترین تنبیه‌های ما اخطارهای شفاهی و کتبی به دانشجویان است. البته شدیدترین احکام این کمیته نیز تعلیق یا محرومیت از تحصیل به مدت یک یا دو ترم  دانشجویان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 21 اسفند 98، کد مطلب: 98122015755: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین