پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۶۳۱۸
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
رئیس اتحادیه فروشندگان گل گفت: قیمت گل در نوروز امسال نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش قیمت داشته است.
شعار سال: رئیس اتحادیه فروشندگان گل گفت: قیمت گل در نوروز امسال نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش قیمت داشته است.

 اکبر شاهرخی، رئیس اتحادیه فروشندگان گل، درباره وضعیت بازار گل در روز‌های منتهی به نوروز ۹۹ اظهار کرد: قیمت گل در نوروز پیش رو نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل در ادامه از قیمت گل‌ها در بازار خبر داد و افزود: گل شب‌بو ۷ تا ۸ هزار تومان، گل سنبل ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان، گل سینره ۲۰ هزار تومان، سبزه نارنج ۱۰ هزار تومان، گل رز ۱۰ هزار تومان، گل داوودی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان، گل میخک ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان و گل آنتوریوم ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد.

شاهرخی با اشاره به اینکه برای صرفه‌جویی، گندم و ماش برای سبزه کاشته نشده است، بیان کرد: امسال برای کاشت سبزه از تخم نارنج استفاده شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان گل از مردم درخواست کرد برای تهیه گل به نزدیک‌ترین گل‌فروشی مراجعه کنند یا سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنند.

شاهرخی در خصوص قیمت متعلقات گل در بازار هم گفت: هم‌اکنون افزایش قیمتی برای متعلقات گل در بازار نداریم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اقتصادآنلاین، تاریخ انتشار: 28 اسفند 1398، کدخبر: 425644 ، www.eghtesadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین