پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۲۰۶
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
در پی ابلاغیه رئیس کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، کارگروه ویژه حمایت از تولید ملی و تاب‌آوری صنعتی این دبیرخانه، برای تدوین الزامات و چارچوب‌های جهش تولید اعلام آمادگی کرد.
شعارسال: اعلام آمادگی کارگروه ویژه حمایت از تولید ملی مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تدوین الزامات و چارچوب‌های جهش تولید
 
در پی ابلاغیه رئیس کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، کارگروه ویژه حمایت از تولید ملی و تاب‌آوری صنعتی این دبیرخانه، برای تدوین الزامات و چارچوب‌های جهش تولید اعلام آمادگی کرد.
 
*** اعلام آمادگی کارگروه ویژه حمایت از تولید ملی مجمع تشخیص مصلحت نظام
 
به گزارش خبرگزاری صنایع، در پی ابلاغیه مهندس میرسلیم به روسای کمیته‌ها و کارگروه‌های تخصصی و زیرمجموعه کمیسیون متبوع، مبنی بر بررسی، آسیب‌شناسی و ارائه چارچوب مناسب برای جهش تولید، محمدباقر عالی رئیس کارگروه حمایت از تولید ملی و تاب‌آوری صنعتی مجمع ، آمادگی خود و سایر اعضای کارگروه را برای تدوین چارچوب جهش تولید اعلام نمود.
 
***  رویکرد کارگروه حمایت از تولید ملی و تاب آوری صنعتی مجمع
 
رئیس کارگروه حمایت از تولید ملی و تاب آوری صنعتی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام این خبر، اظهار داشت:
در این خصوص از همکاری و هم افزایی علمی، مطالعاتی و عملیاتی سازمان‌ها و مراکز صنعتی کشور از جمله سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت‌های تابعه و وابسته بویژه سازمان مدیریت صنعتی برای تدوین الزامات و چارچوب جهش تولید و بکارگیری راهکارهای مناسب برای تحقق عملی منویات مقام معظم رهبری و وزارت صنعت، معدن و تجارت بعنوان متولی اصلی جهش تولید بهره خواهیم برد.
 
*** بهره برداری از نتایج مطالعات، بزودی
 
به گزارش خبرگزاری صنایع، رئیس هیات عامل ایدرو در پایان اظهار داشت:
 
امیدواریم تا همگام با سایر کمیته ها و کارگروه های تخصصی مجمع، نتایج این مطالعه را بزودی برای بهره‌برداری سیاست‌گزاران، برنامه‌ریزان و متولیان بخش‌های صنعتی کشور ارائه و همچنین از طریق مجمع بر اجرای آن‌ها نظارت شود.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری صنایع   ،تاریخ انتشار:   4 فروردین    1399،کدخبر:  165268 ،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین