پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۷۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
رئیس هیئت عامل ایدرو با اشاره به یکی از الزامات تحقق شعار سال مبنی بر دقت ویژه در بهینه مصرف کردن منابع و سرمایه‌گذاری ‌ها، بر دو محور لزوم سرمایه‌گذاری استانی با امکان سنجی اقتصادی و همکاری میان بخشی تاکید کرد.

شعار سال: محمدباقر عالی در دیدار با نماینده مردم الیگودرز در مجلس، اظهار داشت: یکی از الزامات تحقق شعار سال مدنظر رهبر معظم انقلاب، دقت ویژه در بهینه مصرف کردن منابع و سرمایه‌گذاری‌ها است.

وی در ادامه تاکید کرد:ایدرو در راستای تحقق شعار سال ، سرمایه‌گذاری ‌های استانی خود را با اولویت مناطق محروم و با امکان‌سنجی‌های اقتصادی بروزرسانی شده و تعریف شیوه اشتراکی همکاری میان‌بخشی با سرمایه گذاران بومی بخش خصوصی و نیز تعامل دستگاه‌های دولتی همکار انجام می‌دهد.

مدیرعامل ایدرو در پایان، اظهار داشت:این شیوه همکاری در راستای اقدامات حمایتی و توانمندسازانه ایدرو به عنوان سازمان توسعه‌ای تسهیلگر دوشادوش بخش خصوصی برای رفع نگرانی از مخاطرات سرمایه‌گذاری‌ های خاص بویژه در حوزه صنایع نوین و فناوری‌های نو است.

 

*** لرستان و تحقق شعار سال

 نماینده الیگودرز در مجلس نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت تحقق شعار سال بر لزوم رفع محرومیت‌ها با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های بالقوه منطقه و استان لرستان تاکید کرد و خواستار بررسی نحوه مشارکت و سرمایه‌گذاری ایدرو و همچنین امکان‌سنجی سرمایه‌گذاری در حوزه قطعات خودرو در این منطقه از کشور شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ 14 فروردین  99، کد مطلب: 166105: www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
0
0
لرستان از استان های محرومی که پتانسیل بالایی برای جهش تولید و رونق اقتصادی داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین