پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۲۶۸
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
عضو هئیت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه علنی مجلس در دهم فروردین با حضور وزیر کشور و بهداشت خبر داد. احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به برگزاری جلسه امروز این هیئت، گفت: پس از اتمام جلسه مجازی امروزمجلس که به صورت دیجیتالی و دوسویه برای بررسی موضوع تشکیل جلسات رسمی قوه مقننه تشکیل شده بود، جلسه هئیت رئیسه نیز برگزار شد.

شعار سال: احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به برگزاری جلسه امروز این هیئت، گفت: پس از اتمام جلسه مجازی امروزمجلس که به صورت دیجیتالی و دوسویه برای بررسی موضوع تشکیل جلسات رسمی قوه مقننه تشکیل شده بود، جلسه هئیت رئیسه نیز برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد، یکشنبه دهم فروردین ماه جلسه علنی مجلس با حضور آقایان نمکی و رحمانی فضلی وزرای بهداشت و کشور تشکیل شود.

نماینده مردم قم در مجلس اظهار داشت: این نشست که با حضور نمایندگان در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود به بررسی مسایل کشور در خصوص سیل و کرونا خواهد پرداخت.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 5    فروردین    99، کد خبر:   2229586، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین