پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۱۱۸
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
محمود صادقی گفت: با اشاره به نگرانی‌هایی که در رابطه با تقابل احتمالی مجلس یازدهم با دولت به وجود آمده است، اظهار داشت: مجلس آتی در شرایطی شروع به کار خواهد کرد که همه ذهن‌ها درگیر بحث کرونا است و پس از رهایی از شر این ویروس، اولویت باید مدیریت پساکرونا باشد تا حتی‌المقدور شرایط را به حالت عادی برگرداند.

شعار سال:محمود صادقی گفت: "برخی از همین الان به ۱۴۰۰ و انتخابات ریاست‌جمهوری فکر می‌کنند و دقیقا به همین دلیل، کاری به این نخواهند داشت که در موقعیت فعلی فقط باید به فکر ترمیم خسارت‌های ناشسی از شیوع کرونا باشیم."

محمود صادقی گفت :با اشاره به نگرانی‌هایی که در رابطه با تقابل احتمالی مجلس یازدهم با دولت به وجود آمده است، اظهار داشت: مجلس آتی در شرایطی شروع به کار خواهد کرد که همه ذهن‌ها درگیر بحث کرونا است و پس از رهایی از شر این ویروس، اولویت باید مدیریت پساکرونا باشد تا حتی‌المقدور شرایط را به حالت عادی برگرداند.

عضو فراکسیون امید مجلس دهم در ادامه سخنانش گفت: البته اینکه بخشی از مردم نگران رویکرد تقابلی مجلس یازدهمی‌ها با دولت هستند، با توجه به شناختی که از تندور‌ها وجود دارد، نگرانی‌ای به‌حق است. در این چند مدت برخی از منتخبین رفتار‌هایی افراطی داشتند و حتی در مکاتباتی که به رییس‌جمهوری و مسئولین دستگاه‌های مختلف داشتند، ادبیاتی تند و حتی خارج از نزاکت را به‌کار گرفته‌اند تا معلوم شود، خودشان را برای تقابل با دولت و همه آن‌هایی که مثل خودشان فکر نمی‌کنند، آماده می‌کنند.

او همچنین تصریح کرد: این حالت تجادلی در شرایطی است که در کشور وضعیت عادی‌ای نداریم و برای سر و سامان دادن به تبعات کرونا، حتما به کار و تلاش در فضایی آرام احتیاج داریم. اما برخی از همین الان به ۱۴۰۰ و انتخابات ریاست‌جمهوری فکر می‌کنند و دقیقا به همین دلیل، کاری به این نخواهند داشت که در موقعیت فعلی فقط باید به فکر ترمیم خسارت‌های ناشی از شیوع کرونا باشیم.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه افزود: بحث کرونا با بحث‌هایی، چون برجام و FATF فرق دارد و به مرگ و زندگی همه ما مربوط می‌شود. به همین دلیل باید ابراز امیدواری کرد، گروهی خارج از مجلس، تندرو‌های مجلس را کنترل کنند تا خدای ناکرده در این مقطع حساس و خطیر لطمات جبران‌ناپذیری متحمل نشویم.

محمود صادقی در پایان صحبت‌هایش گفت: مجلس فعلا تعطیل است. البته تصمیم گرفته شده است، جلسه‌ها را بعد از تعطیلات در صحن بهارستان یا در محل مناسب دیگری برگزار کنیم تا بتوانیم، برنامه‌های ناتمام قبلی و کار‌های مربوط به کرونا را پیگیری کنیم.

شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات برگرفته از خبری تحلیلی فرارو ، تاریخ 10 فروردین 1399، کد خبر:۴۳۴۷۷۱،www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین