پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۸۶۸
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۲
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در انتخابات نشان دادند که از دولت ناراضی هستند و نمایندگان مجلس آینده باید جهادی و انقلابی کار کنند.

شعار سال: محمدرضا رضایی کوچی ، با اشاره به اولویت‌هایی که نمایندگان مجلس یازدهم باید پیگیری کنند، اظهار داشت: بهبود وضعیت معیشت و رفع بیکاری جوانان از مهم‌ترین مطالبات مردم از نمایندگان مجلس آینده است که این نمایندگان باید تمام توان خود را برای تحقق این مسئله به کار گیرند.

وی با اشاره به اینکه اکثر مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به منتقدان جدی دولت و نیروهای انقلابی رأی دادند، افزود: پیام انتخاب مردم این بود که دولت فعلی نتوانسته‌ مشکلات اقتصادی کشور و بیکاری را ساماندهی کند چرا که این دولت تمام وقت خود را روی مذاکره با کشورهای غربی و انعقاد قرارداد با برجام گذاشت و از توجه به مسائل داخلی کشور غافل ماند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولتمردان تمام توجه خود را معطوف به کشورهای اروپایی کردند و اقدامی برای حل مشکلات اقتصادی انجام ندادند، تصریح کرد: مردم واقعاً از دولت ناراضی هستند و این نارضایتی را در انتخابات مجلس یازدهم نشان دادند.

رضایی کوچی بیان کرد: انتظار مردم این است که رویکرد دولت در اداره کشور و حل مشکلات تغییر کند و مردم با انتخاب نیروهای انقلابی برای تشکیل یک مجلس جهادی نشان دادند که خواهان تشکیل یک دولت انقلابی و جهادی هم هستند و هر کسی نمی‌تواند در این مسیر حرکت کند، باید کنار برود و جای خود را به افرادی دهد که برای حل مشکلات مردم جهادی کار می‌کند.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس آینده باید پاسخ اعتماد مردم را به خوبی دهند و با وحدت و یکپارچگی، مطالبات مردم و مشکلات آنان به ویژه در زمینه اقتصادی را حل و فصل کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی به ظرفیت‌های داخلی خودمان توجه کند، گفت: مذاکره با کشورهای غربی و نگاه به آنان، مشکلات کشور را حل نمی‌کند و دولتمردان باید برای حل مشکلات معیشتی مردم جهادی کار کنند.

رضایی کوچی گفت: نمایندگان منتخب مجلس یازدهم باید بدانند که مردم با هیچ مسئولی عقد اخوت نبسته‌اند، به دنبال تشکیل مجلسی پاکدست، ولایتمدار و انقلابی هستند، نمایندگان باید در این مسیر حرکت کنند و لازم است بدانند اگر در این مسیر نباشند، حتماً چهار سال بعد از نمایندگی مجلس کنار گذاشته می‌شوند و مردم دیگر به آنان اعتقاد نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم یک مجلس انقلابی و جهادی می‌خواهند که نمایندگان آن تمام وقت خود را برای خدمت به مردم بگذارند و کسانی که کیسه دوخته‌اند و با حضور در مجلس به دنبال تأمین منافع شخصی خودشان هستند، باید بدانند که مردم در انتخابات‌های بعدی، دیگر آنان را انتخاب نمی‌کنند و بهتر است نمایندگان با پاکدستی و انقلابی بودن، اعتماد مردم را حفظ کنند.

شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 12اسفند1398 ، کدخبر: 4866655: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین