پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۶۷۹۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری گفت: به هیچ عنوان تامین، توزیع، لجستیک و حمل و نقل کالاهای اساسی، موادشوینده و اقلام بهداشتی متوقف نخواهد شد.

شعار سال: موسی احمدی با اشاره به پیش بینی‌های لازم جهت تامین مایحتاج عمومی مردم خواستار عدم نگرانی مردم نسبت به این مساله شد و اظهار داشت: در حال حاضر اصناف و مشاغل غیرضروری تعطیل شدند اما مشاغل و اصنافی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند برای فعالیت 24 ساعته نیز ممنوعیتی ندارند.

وی افزود: فعالیت تامین و توزیع مایحتاج موردنیاز مردم به شکل گسترده ادامه خواهد یافت و عرضه کالاهای اساسی متوقف نخواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری همچنین افزود: واحدهای تولیدی با حفظ سلامت کارگران به فعالیت خود ادامه می دهند لذا نیازمندی‌های مردم تامین خواهد شد و مردم نباید هیچ‌گونه نگرانی از این بابت داشته باشند.

احمدی تصریح کرد: هیچ گونه توقفی در روند تولید واحد‌های تامین موادغذایی، توزیع، لجستیک و حمل و نقل کالاهای اساسی، ارزاق عمومی، مواد شوینده و بهداشتی موردنیاز مردم صورت نخواهد گرفت و کار با قدرت و قوت ادامه خواهد یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ذخیره سازی کامل در سطح کلان و کشوری انجام شده و مشکلی در تامین کالا وجود ندارد و در واقع به میزان نیاز مردم کالاهای اساسی وارد بازار خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 10 فروردین 99، کد مطلب: 2232467: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
0
0
هر وقت مسئولین میگن مردم نگران فلان چیز نباشن یعنی اول داستان و مصیبت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین